Naszym klientem jest międzynarodowy dostawca oprogramowania i rozwiązań dla rynków finansowych w szczególności w regionach bałtyckim i skandynawskim. Poszukujemy obecnie liderów trzech wyspecjalizowanych zespołów projektowych.
Obowiązki lidera wymagają nie tylko umiejętności technicznych ale i talentów przywódczych i bardzo dobrej organizacji pracy własnej i innych.
Cześć wspólna oczekiwań w stosunku do osób zatrudnionych na tych stanowiskach obejmuje stworzenie i wdrożenie planów operacyjnych, wyznaczenie celów tak dla zespołu jak i poszczególnych jego członków. Budowanie zespołu.
Przykładowe zadania:
Application Service Management:
- Zarządzanie relacjami między biznesem na IT.
- Znajomość i dbałość o utrzymanie ustalonych poziomów świadczenia usług i dbałość o zachowanie ciągłości biznesowej.
- Znajomość i przeprowadzanie procesów incident, problem i change management.
- Relacje między aplikacjami/platformami/komponentami i infrastrukturą
Lifecycle Management:
- Zarządzanie usługami na poziomie operacyjnym
- Zapewnia integralność techniczną, update oraz "release and deployment" aplikacji.
- Odpowiedzialny za stabilność produkcji.
- oraz za Continual Service Improvements
Compliance Management:
- Dbałość o zgodność ze strategia IT
- oraz aktualizacje dokumentacji (CMDB, Knowledge Management System, SOPs, SMTDs)
- Doskonałe umiejętności interpersonalne
- Znajomość procesów i zaleceń ITIL
- Zdolność pisania skryptów (VBS, Powershell etc)
- Deployment of client packages z wykorzystaniem zautomatyzowanych narzędzi
- Znajomość systemów operacyjnych (Windows, Linux, Unix)
- Doświadczenie z FTP lub innymi sposobami transferu danych
- Znajomość i praktyczne doświadczenie z monitorowaniem eventów
- Znajomość baz danych (Oracle, SQL)
- Doświadczenie z Jira Sharepoint i Java
- Bardzo dobry Angielski
- Gotowość do podróży służbowych