Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego klienta firmy zajmującej się produkcją spożywczą z racji ustawicznego wzrostu udziału sprzedaży na rynkach zagranicznych:
Export Key Account Specialist
Miejsce pracy: Chojnice
Nr ref.: EKAM/04/16
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych,
- Monitorowanie skuteczności działań sprzedażowych – analiza wyników i raportów handlowych,
- Obsługa kanału nowoczesnego oraz polskich klientów hurtowych (wyłącznie) za granicą
- Badanie potrzeb potencjalnych klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych,
- Monitoring oraz analiza rynku,
- Przygotowywanie ofert handlowych i umów handlowych,
- Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi,
- Bieżąca współpraca z pozostałymi działami m.in. marketingu i produkcji,
- Rozszerzanie rynku przy nieustannym polepszaniu obsługi klienta,
- Obsługa Klientów na terenie przede wszystkim Europy, ale także innych części świata,
- Współpraca z działem technologii w ramach nowych produktów.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,
- Przynajmniej 3 lata doświadczenia w dziale sprzedaży bezpośredniej, dziale handlowym lub obsługi klienta (najlepiej w kanale nowoczesnym) na rynki międzynarodowe,
- Znajomość rynku produktów o krótkim okresie przydatności – mięsa, ryby, owoce, warzywa oraz mrożonki, nabiał itp..
- W wypadku wysokiej motywacji zapraszamy również osoby z doświadczeniem w szerokim asortymencie innych produktów spożywczych,
- Biegła znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny oraz dobra znajomość języka angielskiego
- Wiedza z zakresu technik sprzedażowych, negocjacyjnych i zasad przygotowywania prezentacji handlowych,
- Analiza potrzeb promocyjnych oraz rabatowych,
- Bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy,
- Nastawienie na terminowość i systematyczność,
- Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych,
- Mile widziana chęć zamieszkania w okolicach Chojnic lub chęć dojazdów.
Nasz Klient oferuje:
- Pensję stałą + premie (do 100% wynagrodzenia zasadniczego),
- Przewidziany awans na stanowisko Managerskie w firmie,
- Możliwość rozwoju sprzedaży na wybranych przez siebie rynkach,
- Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
- Raportowanie bezpośrednio do Wiceprezesa Zarządu,
- Możliwość udziału w międzynarodowych targach, konferencjach oraz spotkaniach biznesowych.