Jeżeli jesteś osobą ambitną i pracowitą, lubisz wyzwania i nie boisz się pracy w nowym środowisku,
czekamy na Ciebie!
Dołącz do zespołu Firmy Ultra Plus!
Jesteśmy istniejącą od 1998r i dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkującą systemy biurowe z rocznym obrotem 50 mln PLN. W naszych trzech zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na Dolnym Śląsku wytwarzane są systemy biurowe, które eksportujemy do 18 krajów Europy, Afryki oraz do Australii.
W związku z planami rozwoju nowych kanałów sprzedaży na terenie Polski
i Europy poszukujemy takich osób ja Ty.
Oferujemy Ci stanowisko:
Miejsce pracy: okolice Wrocławia
Twoim zadaniem będzie:
- aktywne utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami B2B, sieciami detalicznymi FMCG, DIY oraz klientami detalicznymi
- obsługa i administracja zamówień powierzonych klientów
- ścisła współpraca z magazynem wyrobów gotowych
- sporządzanie ofert i zamówień według standardów
- monitorowanie realizacji zamówień oraz wyjaśnianie kwestii technicznych z odpowiednimi działami firmy
- monitorowanie zapasów w magazynie wyrobów gotowych
- współuczestniczenie w organizacji wizyt klientów w siedzibie firmy.
- współuczestniczenie w organizacji wizyt Regionalnego Szefa Regionu bądź Dyrektora Handlowego u klienta
- współpraca z firmami spedycyjnymi
- współpraca z zakładami produkcyjnymi i innymi działami
- wystawianie dokumentacji wysyłkowej dla klienta
- pełne monitorowanie płatności
- aktualizowanie i rozwój bazy danych klientów
- nadzór nad terminowością wysyłki towaru i dostaw
- przygotowywanie ofert i udział w kampaniach mailingowych
- archiwizowanie i weryfikacja poprawności dokumentacji
Od Ciebie oczekujemy:
- minimum 2 –letniego doświadczenia w na podobnym stanowisku w dziale handlowym, firmie logistycznej lub firmie produkcyjnej
- doskonałej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i zaangażowania w wykonywane obowiązki
- realizacji celów sprzedażowych stawianych przez firmę
- wysokich zdolności komunikacyjnych i asertywności oraz konsekwencji w działaniu
- wysokiej kultury osobistej i otwartości na ludzi
- profesjonalnej i rzetelnej obsługi klienta przez telefon oraz drogą mailową
- umiejętności pracy zespołowej
- doświadczenia w administrowaniu zamówieniami
- doświadczenia z SAP lub innym ERP (mile widziane)
- weryfikacji i monitoring dokumentów
- dbania o prawidłowy przepływ informacji oraz dokumentacji
- kreatywności w rozwiązywaniu problemów
- odporności na stres i presję czasu
- prawa jazdy kat. B
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego
- biegłej znajomość obsługi komputera (Pakiet Office)
Co możemy Tobie zaoferować:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku w dynamicznej i nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach europejskich i światowych
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia uzależnione od realizacji postawionych zadań (podstawa + premia)
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach handlowych
- umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia
- profesjonalne narzędzia pracy
- przyjazną atmosferę pracy w miłym i dynamicznym gronie