Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Facility Coordinator z jęz. angielskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 6-40-27533/PC
Opis stanowiska:
Wspólnie z naszym Klientem -międzynarodową firmą specjalizującą się w zarządzaniu nieruchomościami dla biznesu, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Facility Coordinator.
Zakres obowiązków:
- współpraca z właścicielem budynku
- nawiazywanie i utrzymanie efektywnej współpracy z dostawcami
- aktywna współpraca z klientem (międzynarodową firmą z branży IT) odnośnie świadczonych usług
- zarządzanie dostawcami i usługami
- merytoryczny nadzór nad kontraktami ze współpracującymi firmami zewnętrznymi, zarządzanie powierzonym budżetem
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów związanych z BHP w powierzonym obiekcie
- raportowanie i analizy biznesowe
Zakres obowiązków:
- współpraca z właścicielem budynku
- nawiazywanie i utrzymanie efektywnej współpracy z dostawcami
- aktywna współpraca z klientem (międzynarodową firmą z branży IT) odnośnie świadczonych usług
- zarządzanie dostawcami i usługami
- merytoryczny nadzór nad kontraktami ze współpracującymi firmami zewnętrznymi, zarządzanie powierzonym budżetem
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów związanych z BHP w powierzonym obiekcie
- raportowanie i analizy biznesowe
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie techniczne)
- biegła znajomość języka angielskiego
- min. 2 lata doświadczenia w kompleksowym zarządzaniu powierzchnią biurową
- doświadczenie we współpracy z firmami zewnętrznymi, dostawcami etc.
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excela
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, negocjacyjne oraz zarządzania czasem pracy
- zdolności organizacyjne i analityczne
- umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- biegła znajomość języka angielskiego
- min. 2 lata doświadczenia w kompleksowym zarządzaniu powierzchnią biurową
- doświadczenie we współpracy z firmami zewnętrznymi, dostawcami etc.
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excela
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, negocjacyjne oraz zarządzania czasem pracy
- zdolności organizacyjne i analityczne
- umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń pozapłacowych,
- praca w międzynarodowym, dynamicznym środowisku zapewniającym codzienne wyzwania,
- szkolenia wewnętrzne oraz możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy
- przyjazne środowisko pracy
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w języku polskim i angielskim z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń pozapłacowych,
- praca w międzynarodowym, dynamicznym środowisku zapewniającym codzienne wyzwania,
- szkolenia wewnętrzne oraz możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy
- przyjazne środowisko pracy
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w języku polskim i angielskim z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.