Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    1 dni
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    20 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Zobacz więcej ofert pracy

Finance Support Officer

Philips Health Systems
małopolskie
praca stacjonarna
2818 dni temu
Finance Support Officer

Location: Łódź
Organization: Philips Poland Sp. z o.o.
Job ID no: 210205


Philips is a diversified health and well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in Healthcare and Lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.
 
Under the umbrella of Royal Philips, Philips Finance manages and performs transactional finance activities for the company. We are now in the process of consolidating regional European Purchase to Pay (P2P) activities into one Hub in Łódź and we know that people are key to the success of this transition – join us in this exciting journey!

Currently we are looking for a suitable candidate to join us as Finance Support Officer.
 
Your challenge
 
As part of Philips Finance regional Hub in Łódź you will be challenged to cooperate closely with colleagues involved in different financial assignments. You will be responsible for performing wide range of administrative duties as well as supporting development and execution of financial activities within existing finance procedures and methods.

Your responsibilities
 
As a Finance Support Officer you will be:
  • Performing non-repetitive assignments that are mostly stated in general terms and that require own interpretation and some consultation from (senior) colleagues involved.
  • Gathering additional information required to accomplish different financial assignments.
  • Choosing from different possibilities how to best carry out the assignments, adapting known solutions based on experience and basic analysis.
  • Performing marketing, administrative and office support activities for multiple supervisors.
  • Managing internal communication with managers, employees and other Philips departments.
  • Coordinating the maintenance of office equipment.
Your profile
  • University degree in Economics related studies and / or accounting experience
  • Good computer literacy and experience in MS office applications (excellent command of MS Excel and MS PowerPoint is a must).
  • Results and action-oriented individual with good interpersonal and communication skills.
  • Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work.
  • Proactiveness and ability to work independently.
  • Fluent English. Other European languages are welcome.
Our offer
 
We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis. 
  • Opportunity to support building new financial capability for Royal Philips.
  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    1 dni
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    20 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...