Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Front Office Manager (Hotel 4*)

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
2912 dni temu
Front Office Manager (Hotel 4*)
Warszawa
Front Office Manager (Hotel 4*)
Warszawa
Nr Ref.: 1073894

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Twoja następna firma
Nasz Klient to prestiżowa, międzynarodowa sieć hoteli 4- i 5-gwiazdkowych o rozpoznawalnej na całym świecie marce. Kojarzona jest z najwyższymi standardami usług, wychodzeniem naprzeciw potrzebom gości oraz obecnością w najatrakcyjniejszych lokalizacjach.

Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku Front Office Manager (Kierownik Recepcji) będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie i nadzór nad funkcjonowaniem działu Front Office, aby zapewnić skuteczną, szybką, uprzejmą, bezproblemową i proaktywną obsługę gości, a przez to zmaksymalizować przychody z pokoi i poziom zadowolenia gości. Do zadań Front Office Managera należeć będzie efektywne zarządzanie zespołem – motywowanie pracowników recepcji, szkolenie i identyfikowanie potrzeb szkoleniowych, rozwijanie potencjału zespołu oraz zapewnienie, aby pracownicy działu spełniali i wyprzedzali oczekiwania gości. Ponadto Front Office Manager będzie aktywnie zaangażowany we wszystkie aspekty operacyjnej pracy recepcji poprzez m.in. nadzorowanie i uczestniczenie w sprawnej obsłudze gości, kontrolę cen i optymalną alokację gości.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 2-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem recepcji na stanowisku Front Office Manager lub Deputy Front Office Manager w sieci hoteli, z rozwiniętymi kompetencjami managerskimi, naturalnymi zdolnościami leaderskimi i doskonałą organizacją pracy. Od Kandydatów oczekujemy znajomości systemu rezerwacyjnego Opera, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także proaktywności oraz wysokich standardów obsługi gości.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy oraz możliwości dalszego rozwoju zawodowego pod szyldem prestiżowej, międzynarodowej marki.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl