Najnowsze oferty pracy

  • Księgowa / Księgowy

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
  • Specjalista ds. Księgowości

    Zakłady Odzieżowe Wybrzeże S.I.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: kontrola i dekretacja dokumentów księgowo-finansowych; przygotowywanie przelewów bankowych; kontrola czynności z zakresu VAT oraz sporządzanie dekretacji podatkowych; analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, uzgadnianie sald kont księgowych w tym sald...
  • Specjalista ds. Księgowości

    SYLVA   Wiele    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jakie wyzwania na Ciebie czekają? Ewidencjonowanie i dekretowanie operacji związanych z działalnością spółki; obliczanie, ewidencjonowanie, weryfikacja poprawności wyliczeń zobowiązań wobec budżetu państwa (CIT, PIT, VAT, podatek od nieruchomości itp.) - w razie potrzeby kontakt z...
  • Specjalista do spraw księgowości

    Poland Tokai Okaya Manufacturing Sp. z o.o.   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej i księgowanie wyciągów bankowych, Księgowanie faktur zakupu, Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, Wyliczenie i księgowanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych, Współudział w...
  • Pracownik księgowości i rozliczeń

    Bank Spółdzielczy w Brańsku   Brańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    praca dwuzmianowa; odbieranie/wysyłanie rozliczeń elektronicznych; wystawianie faktur; prowadzenie rozliczeń;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie, kontrolowanie, wprowadzenie i zatwierdzanie w systemie finansowo-księgowym faktur sprzedaży, not obciążeniowych oraz dokumentów kosztowych, wystawianie kompensat należności i zobowiązań,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowych

    TREFL   Gdynia, ul. Kontenerowa 25    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    księgowanie dokumentów kosztowych (zakupy krajowe, WNT, import towarów i usług). weryfikowanie dokumentów kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w spółce; udział w zapewnieniu...
  • Księgowa / Księgowy

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Wystawianie oraz księgowanie faktur i not księgowych; Rozliczanie rozrachunków z kontrahentami i uzgadnianie sald; Przygotowywanie i analiza zestawień związanych z zobowiązaniami; Przygotowywanie przelewów wychodzących; Bieżąca komunikacja z bankiem; Weryfikacja dokumentów księgowych z...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    6 godz.
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Specjalistka / Specjalista ds. kadr i płac

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Czechy Specjalista ds. Księgowości Czechy
General Accounting Specialist with English and Polish

General Accounting Specialist with English and Polish

Accenture Sp. z o. o.
Czechy, Prague
praca stacjonarna
2841 dni temu

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions - underpinned by the world’s largest delivery network - Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With approximately 373,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives. Visit us at http://www.accenture.com/.
 
Accenture Operations is one of Accenture key capabilities dedicated to work on outsourcing engagements. These are long-term partnerships with clients for whom we manage and provide increasingly specialized business operations, such as finance and accounting, IT, applications development and maintenance, helpdesk services, and HR. We not only maintain key business functions for clients, we constantly seek to improve them to help our clients move ahead of the competition.

General Accounting Specialist with English and Polish

Workplace: Prague

Nr Ref.: 00382199

Responsibilities:
  • Supervise the Country Controllership processes and team in a centralised, multilingual service centre environment
  • Consult with the manager in development and attainment of objectives
  • Motivate and guide team members is their daily duties and achievement of set targets
  • Supervise and participate in the GL processes including:
    • Account reconciliations and analysis
    • Fixed Assets accounting
    • Intercompany accounting
    • Management and USGAAP accounting and reporting
    • Month-, quarter and year end processes including analytical reviews of results
    • Assist in internal and external audits
    • Perform Internal Controls

  • Liaise with relevant customers regarding their general ledger accounts in a professional and timely manner
  • Communicate and display understanding of principles and policies regarding GL processing
  • Lead and participate on ad hoc teams for the improvement of processes and resolution of issues
  • Provide guidance in the identification of issues and development of solutions related to quality customer service
  • Develop an in-depth knowledge of local tools and applications in support of GL processing.
  • Participate in process improvement projects
  • Maintain service level with customer base – Measure progress against SLA and consistently satisfy customer in a ‘metrics focused’ organisation
Qualifications:
  • Bachelor / Master Degree in Accounting or Finance.  Note that relevant experience can supplement degree requirements
  • 3-5 years of progressive accounting experience with 2 year minimum of supervisory experience
  • Pursuing professional qualification
  • Knowledge of SAP advantageous
Skills:
  • Ability to coach and motivate team
  • Communication and People skills
  • Strong team-working skills
  • Strong accounting skills
  • Analytical and Computer Skills
  • Positive Attitude/Flexibility
  • Customer First Mindset
  • Resourcefulness/Problem Solving/Self-Starter
  • Proficiency in Polish
  • Fluency in English
We offer:
  • Location: Czech Republic, Prague 
  • The ability to use your knowledge of foreign language on a daily basis at work
  • Experience with a range of Clients and technology solutions which provides professional relevance
  • Trainings and development tailored to help you achieve your potential
  • New Joiners Programme including trainings
  • Opportunity to engage in Corporate Social Responsibility initiatives
  • We also think about your social life
  • Social benefit packages
  • Friendly work atmosphere in multicultural environment
When applying please enclose the below statement:

"I hereby express my consent to process my personal data included in my job offer by Accenture Sp. z o.o. or any other entity of the Accenture group for recruitment purposes and once the recruitment process is closed, I agree that Accenture Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw, 00-121, ul. Sienna 39 or any other entity of Accenture group places and processes my personal data in its database. I also express my consent to sending my personal data to third parties within the Accenture group pursuant to the Personal Data Protection Act of 29th August 1997 (Journal of Laws of 2002, No. 101, position 926 as amended). I submit the data voluntarily. I have been informed about the right of access to the content of my data and about the possibility of correcting them."

Candidates who are currently employed by a client of Accenture or an affiliated Accenture business may not be eligible for consideration.

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
Check out our website: www.pracaaccenture.pl


 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Księgowa / Księgowy

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
  • Specjalista ds. Księgowości

    Zakłady Odzieżowe Wybrzeże S.I.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: kontrola i dekretacja dokumentów księgowo-finansowych; przygotowywanie przelewów bankowych; kontrola czynności z zakresu VAT oraz sporządzanie dekretacji podatkowych; analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, uzgadnianie sald kont księgowych w tym sald...
  • Specjalista ds. Księgowości

    SYLVA   Wiele    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jakie wyzwania na Ciebie czekają? Ewidencjonowanie i dekretowanie operacji związanych z działalnością spółki; obliczanie, ewidencjonowanie, weryfikacja poprawności wyliczeń zobowiązań wobec budżetu państwa (CIT, PIT, VAT, podatek od nieruchomości itp.) - w razie potrzeby kontakt z...
  • Specjalista do spraw księgowości

    Poland Tokai Okaya Manufacturing Sp. z o.o.   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej i księgowanie wyciągów bankowych, Księgowanie faktur zakupu, Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, Wyliczenie i księgowanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych, Współudział w...
  • Pracownik księgowości i rozliczeń

    Bank Spółdzielczy w Brańsku   Brańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    praca dwuzmianowa; odbieranie/wysyłanie rozliczeń elektronicznych; wystawianie faktur; prowadzenie rozliczeń;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie, kontrolowanie, wprowadzenie i zatwierdzanie w systemie finansowo-księgowym faktur sprzedaży, not obciążeniowych oraz dokumentów kosztowych, wystawianie kompensat należności i zobowiązań,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowych

    TREFL   Gdynia, ul. Kontenerowa 25    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    księgowanie dokumentów kosztowych (zakupy krajowe, WNT, import towarów i usług). weryfikowanie dokumentów kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w spółce; udział w zapewnieniu...
  • Księgowa / Księgowy

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Wystawianie oraz księgowanie faktur i not księgowych; Rozliczanie rozrachunków z kontrahentami i uzgadnianie sald; Przygotowywanie i analiza zestawień związanych z zobowiązaniami; Przygotowywanie przelewów wychodzących; Bieżąca komunikacja z bankiem; Weryfikacja dokumentów księgowych z...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    6 godz.
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Specjalistka / Specjalista ds. kadr i płac

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;