General Manager (Call Center)
Warszawa
General Manager (Call Center)
Warszawa
Nr Ref.: 1075873
Warszawa
Nr Ref.: 1075873
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla Naszego Klienta, firmy działającej na rynku walutowym poszukujemy kandydatów/tki na nowotworzone stanowisko:
General Manager (Call Center)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie motywowanie oraz rozwijanie sił sprzedaży, ustalanie oraz weryfikacja wskaźników efektywności (KPI), organizowanie spotkań podsumowujących, ustalanie i realizacja strategii rozwoju firmy. Ponadto, Manager Call Center będzie sprawował opiekę nad obszarem finansowym firmy, ustalaniem budżetów na prowadzenie biura, oraz kwestiami administracyjnymi. Ponadto, ważne będzie śledzenie rynku walutowego pod kątem możliwości rozwoju, wdrażanie nowych metod/kanałów sprzedaży, które mogłyby zwiększyć zarobki firmy i przyczynić się do jej rozwoju.
Firma jest otwarta na podjęcie współpracy z osobą doświadczoną w obszarze prowadzenia call center. Istotna będzie wiedza i zainteresowanie rynkiem walutowym, rozwinięte zdolności analitycznego, kreatywnego myślenia oraz samodzielności i zaangażowanie. Kandydat na to stanowisko powinien być nastawiony na sukces i odpowiedzialny.
W zamian firma oferuje wynagrodzenie wraz z atrakcyjnym systemem premiowym oraz szerokie możliwości rozwoju zawodowego w strukturach. Jest to praca w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, w którym panuje niezwykła atmosfera współpracy, co pozwala na zdobycie wyjątkowych doświadczeń zawodowych.
hays.pl |