Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 19.02.2018
Główne odpowiedzialności:
- Prowadzenie działań związanych z koordynacją programu Warszawskich Centrów Lokalnych.
- Nadzór nad rozliczaniem programu.
Charakterystyka pracy:
- Przygotowywanie wytycznych dla dzielnic w zakresie realizacji poszczególnych centrów lokalnych.
- Współpraca z biurami oraz jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy w zakresie realizacji programu.
- Monitorowanie realizacji poszczególnych etapów programu.
- Udział w spotkaniach i naradach dotyczących przygotowania i realizacji programu.
- Gromadzenie, analiza i udostępnianie komórkom i jednostkom organizacyjnym informacji o stanie realizacji programu.
- Przygotowywanie pism, dokumentów i analiz związanych z realizacją programu.
- Przygotowywanie półrocznych raportów z realizacji programu.
- Zarządzanie budżetem programu.
- Promocja i upowszechnianie informacji o programie.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy, spółdzielniami mieszkaniowymi i innymi podmiotami, na terenie których mogą powstać centra lokalne.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ustroju m.st. Warszawy, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów z zakresu konsultacji społecznych, kodeksu cywilnego, instrukcji kancelaryjnej.
Praca w budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windy niedostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016., poz. 902 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- doświadczenie zawodowe powyżej 4 lat w zakresie: przygotowywania projektów do realizacji lub w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów lub doświadczenie w zakresie wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków finansowych lub doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w ww. obszarze oraz minimum 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie kierowania ludźmi,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
- pożądane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, otwartość
na zmiany, współpraca, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunkach: zarządzanie, finanse, administracja.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
- odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia.