Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Główny specjalista w Biurze Dyrektora Generalnego w Wydziale Obsługi Prawnej Ministerstwa

Główny specjalista w Biurze Dyrektora Generalnego w Wydziale Obsługi Prawnej Ministerstwa

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3460 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164105
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 października 2014 r.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • w Biurze Dyrektora Generalnego w Wydziale Obsługi Prawnej Ministerstwa

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warszawa ul. Wspólna 2/4

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami w sprawach z zakresu właściwości dyrektora generalnego urzędu oraz przed Krajową Izbą Odwoławczą,
  • współudział w przygotowaniu i redagowaniu aktów wewnętrznych,
  • przygotowywanie i opiniowanie projektów aktów prawnych opracowywanych w Ministerstwie w ramach uzgodnień wewnętrznych, zarówno dyrektora generalnego urzędu jak i Ministra, dotyczących zarówno prawa krajowego jak i europejskiego,
  • świadczenie pomocy prawnej komórkom organizacyjnym Ministerstwa w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań administracyjnych, sądowo-administracyjnych, sądowych,
  • opiniowanie umów podlegających przepisom o zamówieniach publicznych, a także pozostałych umów i porozumień, przygotowywanych przez komórki powołane do obsługi zadań w zakresie właściwości zarówno Ministra jak i dyrektora generalnego urzędu i w tym zakresie opracowywanie wzorów umów cywilno-prawnych,
  • opiniowanie projektów udzielanych upoważnień i pełnomocnictw przygotowywanych przez komórki organizacyjne w zakresie właściwości dyrektora generalnego urzędu,
  • udzielanie porad, opinii prawnych, analiz i wyjaśnień dotyczących obowiązującego stanu prawnego, stosowania prawa i orzecznictwa,
  • wykonywanie w zastępstwie zadań z zakresu ustawy o ochronie danych osobowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
    – praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,
    – organizacja/prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów,
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
    – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
    – sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,.
    – ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe na kierunku prawo
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej urzędów
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zagadnień rozwoju regionalnego, funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności,
    • znajomość prawa i procedury administracyjnej, prawa i postępowania cywilnego, ze szczególnym uwzględnieniem postępowań egzekucyjnych, prawa handlowego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o służbie cywilnej, znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie dotyczącym funkcjonowania Ministerstwa,
    • znajomość zagadnień z zakresu ochrony danych osobowych,
    • znajomość zasad techniki prawodawczej,
    • skuteczna komunikacja,
    • umiejętność współpracy,
    • umiejętność organizacji pracy,
    • umiejętności analityczne,
    • rzetelność i terminowość,
    • zorientowanie na osiąganie celów.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty