Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Główny specjalista w Departamencie Kontroli i Nadzoru

Główny specjalista w Departamencie Kontroli i Nadzoru

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3152 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172425
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 sierpnia 2015 r.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw kontroli i koordynacji kontroli
  • w Departamencie Kontroli i Nadzoru

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Al. Ujazdowskie 1/3
    00-583 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań związanych z prowadzeniem i koordynowaniem kontroli, określonych w ustawie z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznych oraz kontroli specjalistycznych obszarów, w tym zadań związanych z ochroną informacji niejawnych
  • wykonywanie zadań związanych z kontrolą prawidłowości realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
  • nadzorowanie kontroli koordynowanych i kontroli zleconych w administracji rządowej
  • identyfikacja obszarów potencjalnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu administracji rządowej w celu sporządzenia propozycji do planu kontroli, propozycji kontroli koordynowanych lub w celu podjęcia działań o charakterze pozakontrolnym
  • opracowywanie informacji i analiz w celu oceny działalności kontrolnej KPRM, w tym stopnia wykonania zaleceń pokontrolnych, oceny funkcjonowania kontroli w administracji rządowej, oraz przedstawianie propozycji udoskonaleń w tych obszarach
  • sporządzanie zawiadomień do właściwych organów o naruszeniu prawa, w tym dyscypliny finansów publicznych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • •stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych;
    •podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
    •obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę;
    •czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
    Przeprowadzanie i koordynowanie kontroli w innych urzędach, wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym: powyżej 3 lat doświadczenia związanego z samodzielnym przeprowadzaniem kontroli (audytów) albo powyżej 1 roku doświadczenia w ich nadzorowaniu lub koordynowaniu
    • bardzo dobra znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności uregulowań z zakresu administracji rządowej, m.in. dotyczących nadzoru i kontroli w administracji rządowej, finansów publicznych, służby cywilnej, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ochrony informacji niejawnych
    • dobra znajomość krajowych i międzynarodowych standardów kontroli/audytu oraz terminologii z dziedziny kontroli wewnętrznej, kontroli instytucjonalnej oraz audytu wewnętrznego
    • kierowanie się etyką zawodową polegającą m.in. na bezstronności i unikaniu konfliktu interesów
    • samodzielność i umiejętność zarządzania zadaniami, w szczególności nadawanie właściwych priorytetów zadaniom, przestawianie się z jednego zadania na inne i prowadzenie równolegle kilku zadań bez uszczerbku dla ich jakości
    • wysoka kultura osobista wymagana w kontaktach na wysokim szczeblu, wysoka motywacja i bardzo duże zaangażowanie w wykonywane zadania
    • ciągłe doskonalenie zawodowe, determinacja i dociekliwość w dążeniu do poznania istoty zagadnienia
    • w dużym stopniu opanowane umiejętności:
    • *prawidłowego rozumienia i stosowania kryteriów legalności, rzetelności, celowości, gospodarności
    • *gromadzenia materiału dowodowego i oceny jego istotności, stosowności i racjonalności
    • *identyfikacji nieprawidłowości, wykazania się zawodowym sceptycyzmem, tj. zdolnością krytycznego myślenia i kwestionowania narzucanych interpretacji
    • *rozpoznawania informacji fałszywych, nierzetelnych i sygnałów o potencjalnych obszarach nieprawidłowości oraz weryfikacji informacji uzyskanych z różnych źródeł
    • *asertywności oraz pracy w stresie wynikającym z konieczności formułowania zarzutów wobec konkretnych osób oraz stresie wynikającym z pracy w nieprzyjaznym środowisku i pod presją czasu
    • *menedżerskich przy kierowaniu pracą zespołu kontrolnego i zespołów kontrolnych w różnych jednostkach administracji rządowej
    • *precyzyjnego formułowania ocen oraz argumentowania/przekonywania, stawiania hipotez, obrony własnego stanowiska, prezentacji badanego zagadnienia w szerszej perspektywie, w różnorodnym kontekście i z różnych punktów widzenia
    • *precyzyjnego, jasnego i syntetycznego formułowania myśli oraz posługiwania się nienaganną polszczyzną oraz przewidywania możliwych działań i reakcji, konsekwencji sądów i opinii sformułowanych w wyniku kontroli
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie administracji publicznej lub zarządzania lub finansów publicznych lub nauk społecznych
  • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji rządowej, w tym: powyżej 3 lat związanego z samodzielnym przeprowadzaniem kontroli (audytów) albo powyżej 1 roku doświadczenia w nadzorowaniu lub koordynowaniu kontroli (audytów)
  • ukończenie aplikacji kontrolerskiej Najwyższej Izby Kontroli
  • ukończenie studiów podyplomowych o kierunku nadzór lub kontrola lub audyt lub ewaluacja
  • ukończenie Krajowej Szkoły Administracji Publicznej
  • uprawnienia do wykonywania zadań audytora wewnętrznego, wynikające z przepisów ustawy o finansach publicznych
  • uprawnienia biegłego rewidenta, głównego księgowego lub samodzielnego księgowego
  • znajomość metod zarządzania projektami (np. według metody PRINCE2)
  • znajomość języka angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego lub hiszpańskiego na poziomie B2
  • umiejętność pisania bezwzrokowego

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty