- Ogłoszenie nr: 163702
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 października 2014 r.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw obsługi programowania prac Rządu
- w Departamencie Programowania i Oceny Skutków Regulacji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- gromadzenie informacji, w tym ze źródeł zagranicznych i opracowywanie materiałów na potrzeby Zespołu ds. Programowania Prac Rządu, w tym syntetycznych opisów zawartości merytorycznej zgłoszeń do Wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów
- opracowywanie agendy posiedzeń i ustaleń Zespołu, prowadzenie obiegu dokumentów związanych z pracami Zespołu oraz monitorowanie realizacji zaleceń Zespołu
- współpraca z komórkami KPRM oraz ministerstwami i urzędami centralnymi w celu zapewnienia efektywnego przepływu informacji związanych z pracami Zespołu ds. Programowania Prac Rządu
- opracowywanie i aktualizacja syntetycznych podsumowań projektów dokumentów rządowych na kolejnych etapach procesu legislacyjnego, opisów przebiegu prac legislacyjnych i zgłaszanych kluczowych uwag dotyczących w szczególności skutków regulacji oraz uzupełnianie elektronicznej bazy danych z informacjami o projektach
- przygotowywanie materiałów na potrzeby udziału w posiedzeniach Komitetu Rady Ministrów i Rady Ministrów Podsekretarza Stanu, Pełnomocnika Prezesa Rady Ministrów ds. Koordynacji Oceny Skutków Regulacji
- udział w posiedzeniach KRM i sporządzanie roboczych ustaleń, w szczególności dotyczących oceny skutków regulacji monitorowanych projektów
- współpraca przy prowadzeniu Wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Rady Ministrów
- sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych archiwizowanych dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją KPRM i przekazywanie akt spraw
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych;
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę;
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość zagadnień i podstawowych regulacji związanych z rządowym procesem legislacyjnym, w tym procedur administracyjnych i trybu legislacyjnego, przepisów dot. ochrony informacji niejawnych, przepisów dot. dostępu do informacji publicznej i ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa
- znajomość na poziomie krajowym i UE wytycznych do oceny skutków regulacji
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel)
- kreatywność i przedsiębiorcza postawa
- umiejętność pracy w zespole, analizy i syntezy, redagowania tekstów, pracy pod presją czasu
- odporność na stres i pracę przy napiętych terminach
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą procesu legislacyjnego
- ukończone studia podyplomowe lub szkolenie z zakresu procesu legislacyjnego
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność koordynacji złożonych przedsięwzięć
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów