- Ogłoszenie nr: 181264
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 maja 2016 r.
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw rekrutacji
- w Wydziale Analizy Pracy i Naborów w Biurze Dyrektora Generalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie spraw związanych z procesem rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy oraz udział w pracach Zespołu Rekrutacyjnego, udzielanie informacji o rekrutacjach prowadzonych w Ministerstwie, w tym w trybie informacji publicznej,
- przyjmowanie i wstępne opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania rekrutacyjnego, przygotowywanie ogłoszeń o wolnych stanowiskach pracy w Ministerstwie, rejestracja i weryfikacja pod względem formalnym aplikacji kandydatów,
- uczestniczenie w realizacji procesu aktualizacji opisów stanowisk pracy pracowników Ministerstwa,
- udział w zadaniach związanych z organizowaniem staży, praktyk i wolontariatów w Ministerstwie,
- sporządzanie sprawozdań, analiz i zestawień z zakresu działalności Wydziału,
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy oraz na zapytania i interpelacje poselskie, a także zapytania kierowane w drodze dostępu do informacji publicznej z zakresu właściwości Wydziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się trzy windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B2),
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej,
- znajomość zasad i narzędzi przeprowadzania naborów w służbie cywilnej,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera: MS Office.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów