- Ogłoszenie nr: 164228
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 listopada 2014 r.
Komenda Główna Policji w Warszawie
- Komendant Główny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- w Wydziale Budżetu Biura Finansów Komendy Głównej Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- 02-672 Warszawa,
ul. Domaniewska 36/38
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie sporządzania projektu budżetu Policji,
- ustalanie projektów limitów i przekazywanie wytycznych do planów wydatków jednostek organizacyjnych Policji,
- monitorowanie wykonania planu wydatków dysponentów środków budżetowych w Policji oraz przedstawianie propozycji zmian w limitach,
- nadzorowanie sporządzania projektów wniosków do Ministra Spraw Wewnętrznych o dokonanie zmian w budżecie Policji,
- opiniowanie projektów aktów prawnych dotyczących Policji,
- udzielanie merytorycznego wsparcia podległym dysponentom,
- sporządzanie analiz i zestawień oraz stanowisk i opinii dla podmiotów zewnętrznych, w tym Posłów na Sejm RP i Senatorów RP oraz kierownictwa Biura i Policji,
- reprezentowanie Komendanta Głównego Policji w pracach zespołów i komisji instytucji zewnętrznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 5 lat doświadczenia w pracy w finansach państwowych jednostek budżetowych,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość przepisów o finansach publicznych, prawa policyjnego, pracy i podatkowego,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów