- Ogłoszenie nr: 166326
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 stycznia 2015 r.
Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw płac
- w Wydziale Finansowym Biura Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Koszykowa 16; 00-564 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Tworzenie listy płac pracowników zatrudnionych w Urzędzie zgodnie z umowami o pracę, tworzy listy uposażeń funkcjonariuszy zgodnie z rozkazami personalnymi.
- Przygotowywanie listy do wypłaty zasiłków (chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich itp.) ze środków ZUS.
- Rozliczanie umowy zlecenia i o dzieło zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Tworzenie listy do wszelkich wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Przygotowywanie i opracowywanie deklaracji rozliczeniowych z tytułu naliczonego podatku dochodowego od osób fizycznych od należności wypłacanych pracownikom Urzędu, deklaracji rozliczeniowych z tytułu naliczonych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracownikom Urzędu, deklaracji wpłat należnych na PFRON oraz sprawozdania z zakresu naliczonych wynagrodzeń.
- Przygotowywanie i przekazywanie do realizacji wszelkich wymaganych przelewów związanych, m.in. z wydatkami osobowymi.
- Tworzenie zestawień wszystkich naliczonych płatności oraz wszelkich potrąceń i przekazywanie do Wydziału Rachunkowości.
- Współpraca z Wydziałem Rachunkowości i pozostałymi jednostkami organizacyjnymi.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca jednozmianowa od godz. 8:15 do godz. 16:15.
- Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.
Powyższe stanowisko pracy zlokalizowane są w budynku w centrum miasta,
w kamienicy o starym typie zabudowy. Do dwóch wejść zewnętrznych do budynku prowadzą schody – brak jest podjazdów.
Wewnętrzne korytarze są dostatecznie szerokie. Na każde piętro można dostać się klatką schodową lub windą. Toalety dostępne są na każdym piętrze, osobne dla kobiet oraz mężczyzn. Nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.
Na wszystkich piętrach w budynku podłoga jest równa, nie śliska, zachowana
na jednym poziomie, z pewnymi wyjątkami gdzie przy wejściach do pokoju znajduje się próg.
Pomieszczenie biurowe przewidziane na miejsce pracy dla wyżej wymienionego stanowiska, jest przestrzenne, zgodnie z przepisami bhp, do dyspozycji zatrudnionego jest ponad 2m2 powierzchni podłogi oraz 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia. Drzwi prowadzące do każdego z pokoi są szerokie, otwierane standardową klamką.
Praca na stanowisku administracyjno – biurowych - to praca umysłowa, biurowa, skierowana głównie na używanie komputera, co wymaga intensywnego i długotrwałego wysiłku wzrokowego, oraz długotrwałego skupienia uwagi.
Z ergonomicznego punktu widzenia jest to praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, co skutkuje dużym obciążeniem statycznym mięśni tułowia i pleców. Wymaga ona niewielkiego wydatkowania energii, gdyż nie angażuje wielu grup mięśniowych. Niezbędna jest dobra sprawność i koordynacja dłoni.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata stażu pracy w administracji publicznej w komórce organizacyjnej zajmującej się finansami lub w sektorze prywatnym w komórce organizacyjnej zajmującej się finansami w tym 2 lata doświadczenia zawodowego z zakresu naliczania wynagrodzeń.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- znajomość przepisów ustawy o policji z zakresu uposażeń,
- znajomość przepisów ustawy o straży granicznej z zakresu uposażeń,
- znajomość ustawy o zmianie ustawy o Policji, ustawy o Straży Granicznej oraz niektórych innych ustaw,
- znajomość ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy kodeks pracy w części dotyczącej wynagrodzeń,
- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość programu Płatnik (umiejętność sporządzania dokumentów rozliczeniowych do ZUS),
- znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel),
- dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub administracji,
- przeszkolenie z zakresu wynagrodzeń.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów