- Ogłoszenie nr: 170713
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 czerwca 2015 r.
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw rozpatrywania skarg i przeprowadzania kontroli
- w Wydziale Nadzoru i Kontroli Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowuje projekty rozstrzygnięć w sprawach o charakterze szczególnie złożonym pod względem prawnym i technicznym z zakresu geodezji i kartografii, w celu zapewnienia realizacji działań nadzorczych Głównego Geodety Kraju.
- Przygotowuje projekty rozstrzygnięć w sprawach wymagających rozstrzygnięcia nadzorczego GGK w zakresie merytorycznym rozpatrywanej skargi, w celu zapewnienia prawidłowego rozstrzygania skarg w Urzędzie zgodnie z odpowiednimi przepisami z zakresu geodezji i kartografii.
- Z ramienia Głównego Geodety Kraju uczestniczy w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz przygotowuje ocenę pokontrolną poprawności ich działalności, w celu przedstawienia Kierownictwu Urzędu obiektywnej oceny funkcjonowania jednostki.
- Przeprowadza ocenę merytoryczną stanowiska WINGiK w sprawach skarg, rozpatrywanych w ramach nadzoru, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
- Przygotowuje projekty wytycznych do przeprowadzanych kontroli problemowych przez organy nadzoru geodezyjnego i kartograficznego, w celu zapewnienia jednolitości w sposobie postępowań skargowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
Wyjazdy służbowe.
Praca w terenie (kontrole)
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
Inne
Zapraszamy do składania swoich ofert osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania zawarte w ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu geodezji i kartografii
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w tym 2 lata w organach służby geodezyjnej i kartograficznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2.
- Znajomość przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
- Znajomość przepisów KC, w zakresie prawa materialnego oraz Kpa.
- Znajomość zasad i procedur przeprowadzania kontroli.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz programów, wykorzystywanych przy wykonywaniu prac geodezyjnych.
- Studia podyplomowe z zakresu prawa lub administracji.
- Przeszkolenie z zakresu postępowań administracyjnych.
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne albo zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej.
- Kreatywność związana z opracowaniem nowych standardów kontroli
- Asertywność, samodzielność, odpowiedzialność.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych i kontroli w organach służby geodezyjnej i kartograficznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów