Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Główny specjalista w Wydziale Polityki Gier i Podatku od Gier w Departamencie Regulacji Rynku Gier

Główny specjalista w Wydziale Polityki Gier i Podatku od Gier w Departamencie Regulacji Rynku Gier

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3425 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164821
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 listopada 2014 r.

Ministerstwo Finansów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw polityki gier i podatku od gier
  • w Wydziale Polityki Gier i Podatku od Gier w Departamencie Regulacji Rynku Gier

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Finansów
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie projektów aktów prawnych oraz udział w procesie legislacyjnym z zakresu podatku od gier i rynku gier hazardowych,
  • opracowywanie informacji, materiałów, zbiorczych i porównawczych analiz rozwiązań i regulacji w zakresie rynku gier hazardowych obowiązujących w państwach członkowskich UE oraz państwach członkowskich Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
  • przygotowywanie projektów interpretacji, wyjaśnień w zakresie podatku od gier i rynku gier hazardowych oraz opiniowanie aktów normatywnych opracowywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa Finansów oraz inne resorty,
  • przygotowywanie udziału w rozprawach przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej w zakresie podatku od gier i rynku gier hazardowych,
  • opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wnioski i oświadczenia posłów i senatorów oraz odpowiedzi na krytykę prasową, a także odpowiedzi na wystąpienia RPO, Prezesa NIK, Pierwszego Prezesa SN, Rzecznika Praw Dziecka oraz Prezesa TK, a także przygotowywanie projektów stanowisk w sprawach cywilnych, w tym roszczeń odszkodowawczych,
  • przygotowywanie propozycji planu dochodów i wydatków budżetowych z tytułu podatku od gier, sporządzanie opracowań i analiz dotyczących realizacji tych dochodów i wydatków, analizy funkcjonowania rynku gier w celu sprawnej realizacji planu budżetu oraz reagowania na zmiany zachodzące w obszarze rynku gier

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner). Obsługa klientów zewnętrznych (przedstawiciele podmiotów działających na rynku gier). Stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie naciskami grup przestępczych oraz propozycjami korupcyjnymi, związanymi z zakresem przedmiotowym wykonywanych zadań
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie
    • znajomość zasad legislacji oraz zasad wykładni prawa
    • umiejętność interpretacji i analizy przepisów prawnych
    • znajomość procedur postępowania przed Europejskim Trybunałem Sprawiedliwości i Komisją Europejską
    • znajomość przepisów dotyczących gier hazardowych oraz przepisów prawa cywilnego
    • inicjatywa, kreatywność i samodzielność
    • komunikatywność
    • umiejętność argumentowania
    • umiejętność organizacji pracy własnej
wymagania dodatkowe
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub cywilnych
  • znajomość prawa konstytucyjnego oraz Kodeksu spółek handlowych

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty