Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Główny specjalista w Wydziale Zaopatrzenia i Ewidencji Biura Administracyjno-Finansowego

Główny specjalista w Wydziale Zaopatrzenia i Ewidencji Biura Administracyjno-Finansowego

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3448 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163733
  • Data ukazania się ogłoszenia: 13 października 2014 r.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw ewidencji środków trwałych
  • w Wydziale Zaopatrzenia i Ewidencji Biura Administracyjno-Finansowego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
    ul. S. Batorego 5,
    02-591 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
    ul. S. Batorego 5
    02-591 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie bieżących zadań z zakresu ewidencji.
  • Wprowadzanie do programu komputerowego ewidencji środków trwałych dokumentów przyjęcia, zdjęcia oraz zmiany miejsca użytkowania składnika majątku w celu ustalenia aktualnego stanu składników mienia.
  • Sporządzanie dokumentów przyjęcia oraz zdjęcia środka trwałego w celu ujęcia składników mienia w prowadzonej ewidencji.
  • Nadawanie w programie komputerowym kodów kreskowych składnikom majątku wprowadzanym do ewidencji, znakowanie sprzętu tymi kodami oraz wymiana nieczytelnych kodów na nowe, celem usprawnienia przeprowadzanych spisów kontrolnych w poszczególnych komórkach organizacyjnych oraz inwentaryzacji w Ministerstwie.
  • Sporządzanie sprawozdań dotyczących umorzeń oraz stanu i ruchu składników majątku z wykorzystaniem programu komputerowego do prowadzenia ewidencji środków trwałych w celu ustalenia wartości księgowej aktualnie użytkowanych składników mienia.
  • Przeprowadzanie z wykorzystaniem elektronicznego czytnika kodów kreskowych spisów kontrolnych majątku użytkowanego w komórkach organizacyjnych Ministerstwa, przetwarzanie danych do programu, w którym prowadzona jest ewidencja, wyjaśnianie zaistniałych różnic, sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę do naniesienia zmian w ewidencji.
  • Przetwarzanie danych z systemu ewidencji do arkusza kalkulacyjnego Excel, tworzenie raportów dla komórek organizacyjnych w celu usprawnienia procesu uzgodnień stanu faktycznego użytkowanych składników majątku ze stanami ewidencyjnymi.
  • Kwalifikowanie środków trwałych oraz ustalanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, terminów rozpoczęcia umarzania składników mienia w przypadku zwiększenia wartości zaewidencjonowanych środków trwałych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Wysiłek fizyczny podczas spisywania kodów kreskowych, którymi oznakowane są składniki majątku Ministerstwa.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w środowisku biurowym: komputer.
    Budynek przy ul. Batorego:
    Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych. Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się, jak również łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie zawodowe pow. 6 miesięcy w administracji publicznej,
    • podstawowa wiedza z zakresu zamówień publicznych, wiedza z zakresu zagadnień finansowych,
    • wiedza z zakresu zasad prowadzenia ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku,
    • umiejętność sporządzania sprawozdań dotyczących środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
    • umiejętność obsługi programów komputerowych na poziomie umożliwiającym generowanie zestawień zbiorczych, eksport danych do innych programów, przygotowanie danych w formie umożliwiającej przygotowanie przekrojowych raportów analitycznych,
    • znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel,
    • znajomość organizacji i funkcjonowania urzędu,
    • umiejętność syntezy danych,
    • umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność budowania relacji i motywowania współpracowników, umiejętność doradzania,
    • uczciwość i obiektywizm, umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, dążenie do doskonalenia zawodowego.
wymagania dodatkowe
  • doświadczenie zawodowe pow. 1 roku w obszarze finansów publicznych,
  • doświadczenie zawodowe pow. 1 roku w pracy w obrocie środkami trwałymi.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów