Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    5 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Główny Specjalista / Ekspert ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główne zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Główny specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej Biura Administracyjno-Prawnego

Główny specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej Biura Administracyjno-Prawnego

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3282 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168846
  • Data ukazania się ogłoszenia: 18 kwietnia 2015 r.

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw do spraw realizacji zadań Rzecznika prasowego urzędu
  • w Zespole Komunikacji Społecznej Biura Administracyjno-Prawnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współtworzenie i realizacja strategii poprawy wizerunku Gospodarki Wodnej
  • Współudział w budowie społecznej akceptacji i wzrostu świadomości rangi programów Gospodarki Wodnej
  • Koordynacja oraz nadzór nad strategiami wizerunkowymi i polityki informacyjnej Regionalnych Zarządów Gospodarki Wodnej
  • Współtworzenie programów edukacyjnych z obszaru gospodarki wodnej na wszystkich poziomach kształcenia
  • Nadzór i koordynacja spójnej komunikacji wewnętrznej KZGW – RZGW i gospodarki wodnej
  • Wsparcie dla procesów zarządzania zmianą – budowa nowej kultury organizacji i działania na rzecz reformy gospodarki wodnej
  • Zarządzanie kryzysem od strony informacji i wizerunku (powodzie, katastrofy techniczne, susza)
  • Monitoring mediów oraz tworzenie materiałów dla mediów, a także monitorowanie terminowej realizacji zadań urzędu, kluczowych dla jego wizerunku

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - stres związany z pracą pod presją czasu
    - konieczność współdziałania z wieloma instytucjami i podmiotami
    - wyjazdy służbowe
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy komputerze
    - brak w budynku barier architektonicznych
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe w zakresie dziennikarstwa, public relations, komunikacji społecznej, marketingu lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w jednym z podanych zakresów
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze mediów, public relations lub komunikacji społecznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • praktyczna wiedza dotycząca tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
    • wiedza dotycząca zarządzania ryzykiem operacyjnym i strategicznym
    • szeroki zakres umiejętności praktycznych, w tym: umiejętność przygotowywania materiałów dla mediów, redagowania pism i komunikatów, organizacja konferencji, tworzenie prezentacji np. w PowerPoint, Prezi, organizacja konferencji
    • poprawność i swoboda wyrażania myśli w języku polskim
    • znajomość warsztatu dziennikarskiego
    • swoboda w wystąpieniach publicznych /przed kamerą, przed mikrofonem, prowadzenie prezentacji i konferencji prasowych
    • wysokie umiejętności zarządcze, interpersonalne i komunikacyjne
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    • doskonała znajomość narzędzi public relations i umiejętność wykorzystywania ich w praktyce.
wymagania dodatkowe
  • znajomość rynku medialnego w Polsce
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • kreatywność, otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań
  • umiejętność organizacji czasu i miejsca pracy
  • umiejętność działania pod presją czasu
  • odporność na stres

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    5 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Główny Specjalista / Ekspert ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główne zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.