Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 11256
Warunki pracy
- konieczność współdziałania z wieloma instytucjami i podmiotami,- stres związany z pracą pod presją czasu
- wyjazdy służbowe
- praca przy komputerze
- brak w budynku barier architektonicznych
Zakres zadań
- Współtworzenie i realizacja strategii poprawy wizerunku Gospodarki Wodnej
- Współudział w budowie społecznej akceptacji i wzrostu świadomości rangi programów Gospodarki Wodnej
- Koordynacja oraz nadzór nad strategiami wizerunkowymi i polityki informacyjnej Regionalnych Zarządów Gospodarki Wodnej
- Nadzór i koordynacja spójnej komunikacji wewnętrznej KZGW - RZGW i gospodarki wodnej
- Zarządzanie kryzysem od strony informacji i wizerunku (powodzie, katastrofy techniczne, susze)
- Monitoring mediów oraz tworzenie materiałów dla mediów, a także monitorowanie terminowej realizacji zadań urzędu, kluczowych dla jego wizerunku.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie dziennikarstwa, public relations, komunikacji społecznej, marketingu lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w jednym z podanych zakresówdoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze mediów, public relations lub komunikacji społecznej
- Praktyczna wiedza dotycząca tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Wiedza dotycząca zarządzania ryzykiem
- Szeroki zakres umiejętności praktycznych, w tym umiejętnośćprzygotowywania materiałów dla mediów, redagowania pism i komunikatów, orgtanizacja konferencji, tworzenie prezentacji np. w PowerPoint, Prezi
- Poprawność i swoboda wyrażania myśli w języku polskim
- Znajomość warsztatu dziennikarskiego
- Swoboda w wystąpieniachpublicznych/przed kamerą, przed mikrofonem, prowadzenie prezentacji i konferencji prasowych
- Wysokie umiejętności zarządcze, interpersonalne i komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Doskonała znajomość narzędzi public relations i umiejętność wykorzystywania ich w praktyce
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość rynku medialnego w Polsce
- Kreatywność, otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań
- Umiejętność organizacji czasu i miejsca pracy
- Umiejętność działania pod presją czasu
- Odporność na stres