Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2507 dni temu
Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 11256

Warunki pracy

- konieczność współdziałania z wieloma instytucjami i podmiotami,
- stres związany z pracą pod presją czasu
- wyjazdy służbowe
- praca przy komputerze
- brak w budynku barier architektonicznych

Zakres zadań

  • Współtworzenie i realizacja strategii poprawy wizerunku Gospodarki Wodnej
  • Współudział w budowie społecznej akceptacji i wzrostu świadomości rangi programów Gospodarki Wodnej
  • Koordynacja oraz nadzór nad strategiami wizerunkowymi i polityki informacyjnej Regionalnych Zarządów Gospodarki Wodnej
  • Nadzór i koordynacja spójnej komunikacji wewnętrznej KZGW - RZGW i gospodarki wodnej
  • Zarządzanie kryzysem od strony informacji i wizerunku (powodzie, katastrofy techniczne, susze)
  • Monitoring mediów oraz tworzenie materiałów dla mediów, a także monitorowanie terminowej realizacji zadań urzędu, kluczowych dla jego wizerunku.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie dziennikarstwa, public relations, komunikacji społecznej, marketingu lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w jednym z podanych zakresów
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze mediów, public relations lub komunikacji społecznej
  • Praktyczna wiedza dotycząca tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Wiedza dotycząca zarządzania ryzykiem
  • Szeroki zakres umiejętności praktycznych, w tym umiejętnośćprzygotowywania materiałów dla mediów, redagowania pism i komunikatów, orgtanizacja konferencji, tworzenie prezentacji np. w PowerPoint, Prezi
  • Poprawność i swoboda wyrażania myśli w języku polskim
  • Znajomość warsztatu dziennikarskiego
  • Swoboda w wystąpieniachpublicznych/przed kamerą, przed mikrofonem, prowadzenie prezentacji i konferencji prasowych
  • Wysokie umiejętności zarządcze, interpersonalne i komunikacyjne
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Doskonała znajomość narzędzi public relations i umiejętność wykorzystywania ich w praktyce
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość rynku medialnego w Polsce
  • Kreatywność, otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań
  • Umiejętność organizacji czasu i miejsca pracy
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Odporność na stres
 

Podobne oferty