Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2521 dni temu
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 11052

Warunki pracy

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • poszukiwanie oraz definiowanie rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości danych w prowadzonych przez departament rejestrach i ewidencjach;
  • koordynowanie i monitorowanie procesów związanych z przepływami danych pomiędzy poszczególnymi komponentami wchodzącymi w skład Systemu Rejestrów Państwowych;
  • udział w pracach projektowych w zakresie formułowania nowych funkcjonalności lub modyfikacji systemów obecnie eksploatowanych w departamencie w szczególności w zakresie wymagań związanych z aktualizacją danych oraz dotyczących jakości danych, a także udział w testach tych funkcjonalności, w szczególności w projekcie Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • opiniowanie projektów aktów prawnych w zakresie kompetencji wydziału;
  • współpraca z podmiotami zasilającymi rejestry i ewidencje prowadzone przez departament w zakresie poprawnej aktualizacji danych w przypadku wystąpienia niestandardowych sytuacji;
  • analiza błędów funkcjonowania procedur kontroli formalnej i logicznej oraz w komunikacji w rejestrach i ewidencjach oraz definiowanie wymagań w tym zakresie;
  • koordynowanie i monitorowanie realizacji prac dotyczących wyjaśniania niezgodności danych zgromadzonych w rejestrach i ewidencjach;
  • zastępowanie Naczelnika Wydziału podczas jego nieobecności.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze centralnych rejestrów i ewidencji
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania Państwa;
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o ewidencji ludności, dowodach osobistych, aktach stanu cywilnego, prawa o ruchu drogowym, dokumentach paszportowych;
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych;
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.
 

Podobne oferty