Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 11052
Warunki pracy
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- poszukiwanie oraz definiowanie rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości danych w prowadzonych przez departament rejestrach i ewidencjach;
- koordynowanie i monitorowanie procesów związanych z przepływami danych pomiędzy poszczególnymi komponentami wchodzącymi w skład Systemu Rejestrów Państwowych;
- udział w pracach projektowych w zakresie formułowania nowych funkcjonalności lub modyfikacji systemów obecnie eksploatowanych w departamencie w szczególności w zakresie wymagań związanych z aktualizacją danych oraz dotyczących jakości danych, a także udział w testach tych funkcjonalności, w szczególności w projekcie Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
- opiniowanie projektów aktów prawnych w zakresie kompetencji wydziału;
- współpraca z podmiotami zasilającymi rejestry i ewidencje prowadzone przez departament w zakresie poprawnej aktualizacji danych w przypadku wystąpienia niestandardowych sytuacji;
- analiza błędów funkcjonowania procedur kontroli formalnej i logicznej oraz w komunikacji w rejestrach i ewidencjach oraz definiowanie wymagań w tym zakresie;
- koordynowanie i monitorowanie realizacji prac dotyczących wyjaśniania niezgodności danych zgromadzonych w rejestrach i ewidencjach;
- zastępowanie Naczelnika Wydziału podczas jego nieobecności.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze centralnych rejestrów i ewidencji
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania Państwa;
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o ewidencji ludności, dowodach osobistych, aktach stanu cywilnego, prawa o ruchu drogowym, dokumentach paszportowych;
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.