Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 15805
Warunki pracy
- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;- możliwość poruszania się po budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych – obecność podjazdu;
- toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku;
- praca w pokoju, który jest klimatyzowany;
- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- praca na wysokości do 3 metrów;
- praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) oraz permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Zakres zadań
- prowadzenie postępowań kontrolnych i pokontrolnych dotyczących przestrzegania przepisów, decyzji oraz postanowień z zakresu telekomunikacji oraz przepisów ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych;
- występowanie do przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz innych podmiotów z żądaniem przekazania informacji, dokumentów lub danych;
- wykrywanie przypadków nielegalnego wykonywania działalności telekomunikacyjnej;
- prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień: a) w przedmiocie nałożenia kary w przypadkach wskazanych w ustawie Prawo telekomunikacyjne, b) w sprawie uchylenia zastrzeżenia przedsiębiorcy telekomunikacyjnego dotyczącego informacji, dokumentów lub ich części zawierających tajemnice przedsiębiorstwa i ograniczenia pozostałym stronom wglądu do materiału dowodowego jeżeli udostępnienie tego materiału grozi ujawnieniem tajemnicy przedsiębiorstwa lub innych tajemnic prawnie chronionych;
- prowadzenie, we współpracy z Departamentem Bezpieczeństwa Telekomunikacyjnego, postępowań kontrolnych i pokontrolnych dotyczących wypełniania przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego, a w przypadku stwierdzenia naruszeń w tym zakresie prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie nakładania kar pieniężnych;
- prowadzenie, we współpracy z Departamentem Kontroli, spraw w zakresie rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce;
- sporządzanie, we współpracy z Departamentem Strategii i Analiz Rynku Telekomunikacyjnego, projektów opinii na wniosek jednostek samorządu terytorialnego w sprawie wykonywania działalności telekomunikacyjnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu telekomunikacji lub pokrewne;doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w sektorze telekomunikacyjnym;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo cywilne, o swobodzie działalności gospodarczej;
- znajomość techniki telekomunikacyjnej, w tym budowy i eksploatacji infrastruktury telekomunikacyjnej, w szczególności sieci telekomunikacyjnych;
- umiejętność interpretacji przepisów prawa;
- posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe