Główny specjalista  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Główny specjalista

Poznaj stanowisko:
Kierownik ds. Administracyjnych

Kierownik ds. Administracyjnych to osoba, która planuje, kieruje i koordynuje procesy administracyjne firmy, tj: dokumentowanie, komunikacja, organizowanie działań pracowników. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zarządzanie i nadzorowanie administracją firmy, prowadzenie biura (sekretariat, HR, marketing), tworzenie procedur podnoszących jakość w firmie, przygotowanie materiałów ...


czytaj więcej: Kierownik ds. Administracyjnych

Praca Kierownik ds. Administracyjnych

Główny specjalista - Ogłoszenie archiwalne

Praca Kuratorium Oświaty w Poznaniu / Administracja publiczna / Służba cywilna / Poznań

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Referent w Wydziale Organizacji Szkół i Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli Kuratorium Oświaty w Poznaniu wielkopolskie

Referent ds. Obsługi Klienta - umowa na zastępstwo ENEA Centrum Sp. z o.o. wielkopolskie

Referent prawny w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 39/14 Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu wielkopolskie

Referent prawny w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 37/14 Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu wielkopolskie

Pracownik administracyjny z j. niemieckim CPL JOBS Sp. z o.o. wielkopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Prosimy nie odpowiadać na poniższe ogłoszenie, gdyż z całą pewnością nie jest ono aktualne. Przedstawiamy je tutaj, aby ułatwić Państwu zapoznanie się z profilem danego pracodawcy.

  • Ogłoszenie nr: 154403
  • Data ukazania się ogłoszenia: 12 września 2013 r.

Kuratorium Oświaty w Poznaniu

  • Wielkopolski Kurator Oświaty
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • do spraw kontroli zarządczej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 0.25

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Kościuszki 93
    61-716 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań związanych z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej zgodnie z ustawą o finansach publicznych, w szczególności:
  • opracowywanie, aktualizacja dokumentacji wdrażającej standardy kontroli zarządczej w urzędzie,
  • sporządzanie dla kierownika jednostki propozycji planu działalności urzędu z uwzględnieniem propozycji zawartych w planach złożonych przez osoby sprawujące funkcje kierownicze,
  • prowadzenie i bieżąca aktualizacja wykazu procedur kontroli zarządczej w urzędzie,
  • koordynowanie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem w urzędzie i dokumentowania procesu zarządzania ryzykiem,
  • bieżące monitorowanie skuteczności poszczególnych elementów systemu kontroli zarządczej,
  • bieżące informowanie kierownika jednostki o stanie kontroli zarządczej,
  • sporządzanie sprawozdawczości oraz oświadczeń o stanie kontroli zarządczej.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
    - zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu,
    - wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami,
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy monitorze ekranowym,
    - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
    - stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
    - klatka schodowa o szerokości 160 cm z poręczami,
    - korytarz biurowy o szerokości 200 cm,
    - drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm,
    - budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie we wdrażaniu kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych,
    • znajomość przepisów w zakresie: finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, systemu oświaty,
    • obsługa urządzeń biurowych,
    • biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office i Lex oraz umiejętność pracy w sieci,
    • wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole,
    • zdolność analitycznego myślenia oraz interpretacji przepisów,
    • umiejętność podejmowania decyzji,
    • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
    • umiejętność pracy pod presją czasu.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii lub prawa lub administracji,
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu kontroli zarządczej lub audytu wewnętrznego,
  • co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej,
  • umiejętność dokonywania analizy ryzyka różnymi metodami,
  • wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania kontroli,
  • doświadczenie w zakresie przeprowadzania kontroli jednostek sektora finansów publicznych,
  • sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 dodaj do ulubionych  drukuj ofertę  wyślij na e-mail  ustaw powiadomienia  RSS

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16315 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Główny specjalista