Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.
Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- kompleksowa obsługa klientów hurtowych i detalicznych,
- bieżąca analiza wyników i realizacja planów sprzedażowych,
- rozwijanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania nowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami,
- rozpoznanie potrzeb klientów oraz dostarczaniem im optymalnych rozwiązań i produktów,
- terminowa i kompleksowa realizacja zamówień w tym terminowe dostarczanie zamówionego towaru do klienta,
- bieżąca analiza możliwości i potrzeb rynkowych,
- wystawianie dokumentów magazynowych i sprzedażowych na potrzeby procesu sprzedaży,
- comiesięczne rozliczanie dokumentów, magazynów i innych elementów niezbędnych do odblokowania premii (zamknięcie magazynów, opakowania, BCDW itp.),
- bieżąca współpraca z działami: logistyki, zaopatrzenia, reklamacji, marketingu.
- wykształcenie min. średnie lub zawodowe kierunkowe (handlowe lub elektryczne),
- min. dwuletnie doświadczenie w branży elektrotechnicznej na stanowisku handlowca, przedstawiciela handlowego, specjalisty ds. sprzedaży itp.,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- nastawienie na realizację indywidualnych celów sprzedażowych,
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie zawierające podstawę oraz prowizje sprzedażowe,
- ścieżkę rozwoju zawodowego z możliwością awansu na stanowiska kierownicze,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów i dodatków,
- oferta pracy bezpośrednio u naszego klienta.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.