Podobne oferty pracy

MOBICA LIMITED
Visit our website www.mobica.com

Mobica is a leading English software services company working on the cutting edge of mobile technology, from the chipset up to application layer. We are undertaking major projects for many of the world's leading mobile device manufacturers, mobile platform companies, chipset companies and operators. For further information, visit our website at www.mobica.com.

HR Assistant
Location: Warszawa
The person hired for this position will be responsible mainly for:
  • Preparing and conducting employees documentation;

  • Taking care of social benefits;

  • Preparing and conducting documentation for b2b employees;

  • Updating information in HR System (Optima).

Our expectations:
  • Very good communication skills;

  • Very good knowledge of English;

  • Good knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Point);

  • Flexibility, diligence and excellent organization of work;

  • Commitment and high standard.

We offer:
  • Competitive salary adequate to the skills and performance;

  • Responsible tasks in HR field;

  • Opportunities to develop and improve skills;

  • Relaxed atmosphere and flexible working hours;

  • Friendly, open and supportive culture.

Benefits:
  • Private health care;

  • Private life insurance;

  • English lessons;

  • Company social and sport events;

  • Training program;

  • Multisport program.

If you want to join a successful and progressive company send us your CV in English by clicking the APPLY button:

Please add to your resume and cover letter to the following clause: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Poznaj stanowisko: Asystent/ka ds. Administracji

Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...

Rekrutują z Praca.pl