Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Aswering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Agent ds. Sprzedaży Usług Prawnych

    Omega Kancelarie Prawne Sp. z o.o.   podkarpackie    praca mobilna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / agencyjna / o staż/praktykę / kontrakt B2B   2 999 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków, to samodzielne działanie na rzecz pozyskania klientów, do których należą osoby chcące skorzystać z następujących produktów: Dochodzenie roszczeń z tytułu wypadków komunikacyjnych, wypadków w pracy, błędów medycznych; Prowadzenie spraw o unieważnienie kredytu w...
  • Sales Agent / Representative

    DECO CENTER SRL   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do you have experience to work as an agent for a brand in your market, have you worked or collaborate as an agent/sales representative to B2B clients for a (new) brand in your market based on commission? Do you have an portofolio or a network of business to introduce Mendola fabrics curtains in...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Fabryka Armatury IDMAR Sp. z o.o.   podkarpackie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: lubelskiego i...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    23 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Zobacz więcej ofert pracy

HR Contact Center Advisor with Russian

Philips Health Systems
podkarpackie
praca stacjonarna
2639 dni temu
HR Contact Center Advisor with Russian

Location: Piła - Kossaka
Organization: Philips Poland Sp. z o.o.
Job ID no: 218855


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Philips People Services (PPS) is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging PPS Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.

 
Your challenge:


Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 9 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, Austria, France, Spain, Italy, Russia, Poland, while working in an international team.

 

Your team:


The Philips People Services Center Europe is based in Piła, Poland, and is part of Philips People Services. PPS is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. PPS delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

 

Your responsibilities:
  • Ensure that incoming enquiries to the Service Centers are answered in a professional and efficient manner (e.g. via e-mail, telephone, or chat)
  • Gather all required information as the first point of contact to ensure that customer enquiry can be resolved at earliest opportunity with minimal handoffs, capture an accurate record of a customer enquiry in the case management system
  • Adequate understanding, interpreting and managing incoming enquiries to the HR Contact Center
  • Provide support to employees, line managers and HR Business Partners to enable them to effectively use the HR Portal and other relevant on-line tools for completing transactions
  • Provide proper feedback to the customer if problem is referred
  • Contribute to continuous improvement activities in the PPS Center through identification of recurring employee/line manager/HRBP issues to simplify and enhance policies, processes and technologies
  • Provide support during the implementation of new initiatives, programs, policies, and services by acting as an employee’s first line of contact
We are looking for people with:
  • Graduate with Bachelor or equivalent degree
  • Fluent knowledge of Russian is a must (both orally and in writing)
  • Communicative in English (second required language)
  • At least 2 years of progressive work experience in a Customer Service environment
  • Ability to multi-task and good time management skills
  • Demonstrated effectiveness when dealing with demanding customers
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Highly developed interpersonal skills and analytical thinking skills
  • Ability to understand and interpret incoming enquiries to the Service Center
  • Computer literate; experience of Case Management tools and HR IT systems is an additional asset
  • Understanding of HR processes is an additional asset
We offer a range of fringe benefits:
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Pila region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • Benefit System cards
  • Discount for Philips’ products.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Aswering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Agent ds. Sprzedaży Usług Prawnych

    Omega Kancelarie Prawne Sp. z o.o.   podkarpackie    praca mobilna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / agencyjna / o staż/praktykę / kontrakt B2B   2 999 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków, to samodzielne działanie na rzecz pozyskania klientów, do których należą osoby chcące skorzystać z następujących produktów: Dochodzenie roszczeń z tytułu wypadków komunikacyjnych, wypadków w pracy, błędów medycznych; Prowadzenie spraw o unieważnienie kredytu w...
  • Sales Agent / Representative

    DECO CENTER SRL   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do you have experience to work as an agent for a brand in your market, have you worked or collaborate as an agent/sales representative to B2B clients for a (new) brand in your market based on commission? Do you have an portofolio or a network of business to introduce Mendola fabrics curtains in...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Fabryka Armatury IDMAR Sp. z o.o.   podkarpackie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: lubelskiego i...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    23 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.