Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
I Linia Wsparcia (Niemiecki)

I Linia Wsparcia (Niemiecki)

Devonshire Sp. z.o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2590 dni temu

Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.

Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.

I Linia Wsparcia (Niemiecki)
Miejsce pracy/Location: Warszawa
Nr ref.: DEET03616
Twoja Przyszła Firma / Your future Company

WYNAGRODZENIE: 4500 – 5000 brutto

Poszukujemy pracownika dla miedzynarodowej firmy z branży IT.
Jeśli chciałbyś / chciałabyś rozpocząć karierę zawodową w globalnej firmie i wykorzystywać znajomość języka niemieckiego - mamy dla Ciebie idealną pracę !

Zapraszamy do udziału w rekrutacji!

U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
  • biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (do komunikacji wewnętrznej w firmie)
  • znajomość systemów Windows na poziomie administracyjnym
  • umiejętność analizowania sytuacji i podejmowania decyzji
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • praca zmianowa poniedziałek – niedziela na trzy zmiany (06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00)
  • możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach informatycznych i biznesowych
  • pakiet benefitów: Multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie
  • rozwój w obszarze IT (objęte stanowisko jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT)
  • profesjonalne szkolenie przygotowujące do zadań (od tygodnia do 3 miesięcy)
  • przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników
  • samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT
  • współpraca z kolejnymi liniami wsparcia (inżynierowie serwisu, druga linia wsparcia)
  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie użytkowników o postępach prac

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 3260)

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
  • Devonshire WARSZAWA
  • Al. Jerozolimskie 56C
  • 00-803 Warszawa
  • +48 22 820 93 60
  • biuro@devonshire.pl
  • Devonshire WROCŁAW
  • Ofiar Oświęcimskich 19
  • 50-09 Wrocław
  • +48 797 021 610
  • wroclaw@devonshire.pl
  • Devonshire POZNAŃ
  • ul. Bukowska 12
  • 60-810 Poznań
  • +48 797 021 595
  • poznan@devonshire.pl
  • Devonshire KATOWICE
  • ul. Konduktorska 33
  • 40-155 Katowice
  • +48 667 807 408
  • biuro@devonshire.pl