Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Incident Manager (ITIL) - nowoczesne centrum wsparcia IT
Miejsce pracy: Relokacja do Bydgoszczy
Nr Ref.: 9-10-29186/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy o globalnym zasięgu, dostarczającej kompleksowe rozwiązania i usługi IT, poszukujemy osób na stanowisko:
ITIL Incident Manager
Miejsce pracy: nowoczesne centrum IT w Bydgoszczy
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Zarządzanie incydentami o wysokich priorytetach według standradów Service Level Agreements (SLAs)
- Procesowe zarządzanie incydentami z uwzględnieniem globalnych i lokalnych wymogów
- Wewnętrzne i zewnętrzne koordynowanie działaniami procesów zarządzania incydentami
- Praca w oparciu o kluczowe wskaźniki KPI, sporządzanie raportów KPI oraz SLA pochodzących od klientów,a także nadzorowanie realizacji targetów
- Wspomaganie globalnego zespłu zarządzania incydentami w zarządzaniu usługami oraz stosowaniu praktyk ITIL jako procesu normalizacji
- Identyfikacja i planowanie projektów poprawy procesów zarządzanie incydentami
- Wdrażanie standardów procesów
- Monitorowanie obsługi incydentów o wyskoich priorytetach
- Współpraca z dostawcami, kontraktoramii, trzecią linią wsparcia, itp. w celu zapewnienia terminowego zarządzania incydentami i spełniania warunków umowy.
ITIL Incident Manager
Miejsce pracy: nowoczesne centrum IT w Bydgoszczy
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Zarządzanie incydentami o wysokich priorytetach według standradów Service Level Agreements (SLAs)
- Procesowe zarządzanie incydentami z uwzględnieniem globalnych i lokalnych wymogów
- Wewnętrzne i zewnętrzne koordynowanie działaniami procesów zarządzania incydentami
- Praca w oparciu o kluczowe wskaźniki KPI, sporządzanie raportów KPI oraz SLA pochodzących od klientów,a także nadzorowanie realizacji targetów
- Wspomaganie globalnego zespłu zarządzania incydentami w zarządzaniu usługami oraz stosowaniu praktyk ITIL jako procesu normalizacji
- Identyfikacja i planowanie projektów poprawy procesów zarządzanie incydentami
- Wdrażanie standardów procesów
- Monitorowanie obsługi incydentów o wyskoich priorytetach
- Współpraca z dostawcami, kontraktoramii, trzecią linią wsparcia, itp. w celu zapewnienia terminowego zarządzania incydentami i spełniania warunków umowy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie IT lub pokrewne
- Dobra znajomość języka angielskiego i drugiego języka obcego - niemieckiego lub francuskiego umożliwiająca komunikację (ustną, pisemną)
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze Project Management lub Incident Management
- Bardzo dobra znajomość procesu incydent management/problem management
- Praktyczna wiedza informatyczna w obszarze IT z zakresu sieci, serwerów, systemów operacyjnych i procedur helpdesk
- Dodatkowym atutem będzie Certyfikat ITIL v3, znajomość TQM lub ISO 9000:2000
- Komunikatywna znajomość języka francuskiego lub niderlandzkiego będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość języka angielskiego i drugiego języka obcego - niemieckiego lub francuskiego umożliwiająca komunikację (ustną, pisemną)
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze Project Management lub Incident Management
- Bardzo dobra znajomość procesu incydent management/problem management
- Praktyczna wiedza informatyczna w obszarze IT z zakresu sieci, serwerów, systemów operacyjnych i procedur helpdesk
- Dodatkowym atutem będzie Certyfikat ITIL v3, znajomość TQM lub ISO 9000:2000
- Komunikatywna znajomość języka francuskiego lub niderlandzkiego będzie dodatkowym atutem
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie przyznawane na podstawie wiedzy i doświadczenia kandydata
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wsparcie ze strony firmy w relokacji
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie życiowe
-Dla osób bardzo doświadczonych - możliwość częściowej pracy zdalnej!
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule. lodz7@grafton.pl
- Atrakcyjne wynagrodzenie przyznawane na podstawie wiedzy i doświadczenia kandydata
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wsparcie ze strony firmy w relokacji
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie życiowe
-Dla osób bardzo doświadczonych - możliwość częściowej pracy zdalnej!
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule. lodz7@grafton.pl