- Ogłoszenie nr: 174023
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 października 2015 r.
Izba Celna w Białymstoku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- informatyk
- do spraw do spraw rozwiązywania problemów użytkowników sprzętu komputerowego
- w Referacie Ogólnym i Informatyki w Urzędzie Celnym w Łomży
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Celna w Białymstoku
ul. Octowa 2
15-399 Białystok
Miejsce wykonywania pracy:
- Białystok i teren woj. podlaskiego
- Urząd Celny w Łomży
ul. Poznańska 156
18-400 Łomża
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rozwiązywanie problemów i udzielanie pomocy technicznej użytkownikom sprzętu komputerowego w celu zapewnienia sprawnej obsługi sprzętu oraz systemów komputerowych przez funkcjonariuszy/ pracowników Urzędu;
- administrowanie siecią komputerową w zakresie zadań o niskim poziomie trudności i złożoności w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych;
- modernizowanie bazy sprzętowej oraz konserwowanie i naprawa sprzętu komputerowego w celu zapewnienia sprawnego działania sprzętu, umożliwiając tym samym prawidłową realizację zadań przez wszystkich funkcjonariuszy/ pracowników Urzędu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- praca biurowa przy komputerze,
- praca wymagająca współpracy w zespole, komunikowania się z pracownikami Urzędu oraz szybkości i dokładności w wykonywaniu zadań.
- narzędzia i materiały pracy- komputer, urządzenia biurowe.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe informatyczne, elektroniczne, elektrotechniczne lub telekomunikacyjne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języków obcych: język angielski- poziom średniozaawansowany;
- praktyczne umiejętności administrowania sieci komputerowych i systemów operacyjnych Windows, Unix;
- znajomość Active Directory;
- znajomość baz danych;
- biegła znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office;
- komunikatywność;
- odporność na stres;
- wnikliwość i rzetelność;
- dyspozycyjność;
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie- tytuł magistra;
- znajomość języków obcych- język angielski- zaawansowany;
- doświadczenie zawodowe- 2 lata, w obszarze informatyki, elektroniki, elektrotechniki lub telekomunikacji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów