Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie
Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Informatyk
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 13962
Warunki pracy
Zadania realizowane w siedzibie urzędu na stanowisku pracy i na terenie budynków Inspektoratu oraz w siedzibach oddziałów w Krośnie i Jarosławiu, konieczność poruszania się między kondygnacjami, praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, kontakt z zewnętrznymi usługodawcami, wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, telefon, drukarka, faks, samochód służbowy. Budynek A dwukondygnacyjny bez windy, z podjazdami, pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, budynek B trzykondygnacyjny bez windy, nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Samochody służbowe nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.Zakres zadań
- administrowanie siecią komputerową w celu sprawnego działania sieci, wszystkich urządzeń i baz danych, w tym obsługa urządzeń sieciowych CISCO,
- zarządzanie serwerami typu LINUX, Windows Server,
- zarządzanie centralami telefonicznymi cyfrowymi i analogowymi,
- instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego, prowadzenie ewidencji posiadanego oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych baz danych i systemów,
- ochrona danych w systemach teleinformatycznych przed nieautoryzowanym dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji w Inspektoracie,
- nadzór nad eksploatacją sprzętu komputerowego i oprogramowania w celu prawidłowego i bezpiecznego korzystania ze sprzętu informatycznego oraz przestrzegania legalności używanego oprogramowania,
- realizowanie zadań związanych z administrowaniem i obsługą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), Elektronicznej Platformy Informacji o aktach sprawy (eAS) oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Inspektoracie,
- zarządzanie stroną internetową Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie, w tym zamieszczanie i aktualizowanie informacji na stronie internetowej Inspektoratu oraz informacji publicznej na stronie podmiotowej BIP,
- bieżące utrzymywanie i konserwacja sprzętu komputerowego,
- konsultacje, instruktaż i pomoc użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów teleinformatycznych i urządzeń komputerowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze informatyki
- znajomość funkcjonowania sieci lokalnych i rozległych, przewodowych i bezprzewodowych
- znajomość konfiguracji serwerów opartych o systemy operacyjne Windows Server i LINUX
- znajomość sprzętu sieciowego CISCO
- znajomość rozwiązań VPN w oparciu o IPsec, OpenVPN
- znajomość zarządzania centralami telefonicznymi cyfrowymi i analogowymi
- znajomość zasad eksploatacji użytkowanych systemów informatycznych i relacyjnych baz danych
- znajomość środowiska Windows oraz oprogramowania biurowego pakietu Office
- znajomość metod i sposobów zapewnienia bezpieczeństwa sieci Inspektoratu pod kątem nieautoryzowanego wejścia, ochrony antywirusowej, sposobów weryfikacji bezpieczeństwa, zabezpieczenia przed utratą danych
- umiejętność zarządzania bazami danych MS SQL, SQL, Mysql
- znajomość technologii wirtualizacji Vmware
- znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, podpisie elektronicznym oraz o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- prawo jazdy kategorii B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- odbyty kurs z zakresu obsługi urządzeń sieciowych
- odbyte szkolenie z zakresu obsługi centrali telefonicznych
- umiejętność organizowania pracy, rzetelność i terminowość