- Ogłoszenie nr: 169012
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 kwietnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw łączności i informatyki
- Jednoosobowe Stanowisko do spraw Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie
ul. Aleja Wojska Polskiego 4a
18-300 Zambrów
Miejsce wykonywania pracy:
- Zambrów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnienie prawidłowego działania sprzętu komputerowego, aplikacji policyjnych i sieci teleinformatycznej,
- wdrażanie, instalowanie i eksploatacja systemów informatycznych, sprzętu i oprogramowania,
- konserwacja, diagnozowanie i naprawa sprzętu i oprogramowania komputerowego i łączności,
- administrowanie i zarządzanie sieciami komputerowymi,
- montaż, demontaż i naprawa radiostacji przewoźnych, bazowych i noszonych,
- nadzór nad działeniem sieci teleinformatycznej,
- zapewnienie pomocy doraźnej z zakresu obsługi systemów informatycznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca związana jest z organizacją, rozwojem i eksploatacją systemów informatycznych w KPP w Zambrowie, część obowiązków wymaga wyjazdów do innych jednostek, obsługa klienta - kontakty bezpośrednie i telefoniczne z administratorami lokalnymi, służbami dyżurnymi i użytkownikami sprzętu teleinformatycznego w KPP i KWP, obowiązuje jednozmianowy, ośmiogodzinny system czasu pracy, w wyjątkowych sytuacjach wymagana jest mobilność i dyspozycyjność po ustawowych godzinach pracy, na stanowisku pracy występuje wysiłek fizyczny.
Praca wykonywana jest w warunkach biurowych przy monitorze ekranowym, przy oświetleniu sztucznym i naturalnym z bazami danych, programami specjalistycznymi.
Brak windy przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze informatyki,elektroniki lub elektrotechniki,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość pakietów biurowych MS Office, Openoffice,
- znajomość systemów operacyjnych Unix, Linux, Windows,
- umiejętność obsługi systemów teleinformatycznych,
- znajomość budowy komputera, technologii internetowych, okablowań strukturalnych,
- znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji i zabezpieczeniami systemów,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- prawo jazdy kat. B,
- obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania pod presją czasu.
- wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, elektroniki, teleinformatyki, telekomunikacji,
- minimum 2 lata doświadczenia w zakresie administrowania siecią komputerową,
- świadectwo kwalifikacyjne - uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1KV.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów