Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3160 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172465
  • Data ukazania się ogłoszenia: 22 sierpnia 2015 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw analiz, sprawozdawczości oraz obsługi kontroli zewnętrznych
  • w Biurze Kontroli Wewnętrznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ul. Wronia 53
    00-874 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie, w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym, projektów wyjaśnień dla kontroli zewnętrznych i zastrzeżeń do dokumentów pokontrolnych oraz odpowiedzi na zalecenia i wnioski;
  • prowadzenie w formie elektronicznej rejestru kontroli wewnętrznych, wykazu kontroli zewnętrznych, w których gromadzone są dane dotyczące kontroli zewnętrznych, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji w formie papierowej;
  • opracowywanie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym, informacji zbiorczych z kontroli zewnętrznych i wewnętrznych prowadzonych w GDDKiA;
  • opracowywanie, , projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej Biura Kontroli Wewnętrznej, zgodnie z przyjętą w GDDKiA procedurą w tym zakresie;
  • wykonywanie zadań związanych z obsługą kancelaryjną Biura Kontroli Wewnętrznej oraz sprawami pracowniczymi.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - umowa o pracę,
    - praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
    - praca w budynku wielopiętrowym,
    - budynek jest wyposażony w windy,
    - budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na drzwi z samozamykaczami, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi od pomieszczeń biurowych,
    - pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze,
    - oświetlenie dzienne i sztuczne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość co najmniej jednego z następujących zagadnień: finansów publicznych, rachunkowości, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, budowy i utrzymania dróg;
wymagania dodatkowe
  • preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • półroczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku koordynującym kontrole zewnętrzne
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność posługiwania się pakietem MS-Office (Word, Excel, Power Point).

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty