- Ogłoszenie nr: 163048
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 września 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych Jednoosobowego Stanowiska do spraw Przetwarzania Materiałów Niejawnych
- w Komisariacie Policji II w Sosnowcu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
ul. Piłsudskiego 2
41 – 200 Sosnowiec
Miejsce wykonywania pracy:
- Sosnowiec
- Komisariat Policji II w Sosnowcu
ul. Żeromskiego 1
41 – 200 Sosnowiec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie w urządzeniach ewidencyjnych, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu,
- dokonywanie i odnotowywanie w urządzeniach ewidencyjnych oraz na dokumentach, wobec których zniesiono lub zmieniono przyznaną klauzulę tajności zmian nadanej klauzuli tajności, w celu zapewnienia prawidłowego sposobu przetwarzania informacji niejawnych,
- weryfikowanie i sprawdzanie poprawności sporządzonych dokumentów oraz ich zwracanie wykonawcom w celu uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych przepisami wymogów, w celu zapewnienia prawidłowego sposobu przetwarzania informacji niejawnych,
- rozliczenie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych oraz sporządzanie w razie potrzeby wykazów dokumentów pobranych przez funkcjonariuszy lub pracowników, w celu zapewnienia zgodności stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem faktycznym,
- przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów niejawnych ostatecznie zakończonych, w celu przekazania ich do składnicy akt lub wybrakowania,
- realizowanie czynności związanych z obowiązkiem rozliczenia się funkcjonariuszy lub pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do innej jednostki/komórki organizacyjnej albo do służby lub pracy poza Policją, w celu zapewnienia zgodności stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem f
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno – biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegu dokumentów niejawnych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, niszczarka dokumentów. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komisariatu Policji
II w Sosnowcu. Zagrożenie naciskami grup przestępczych.
Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komisariatu Policji II w Sosnowcu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów Zarządzenia Nr 2020 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa
- fizycznego informacji niejawnych w Policji (Dz. Urz. KGP z 2011 r., Nr 1, poz. 5 z późn. zm.),
- znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności (Dz. U. Nr 288, poz. 1692).
- wykształcenie wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym charakterze w resorcie spraw wewnętrznych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE,
- umiejętność oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności,
- rzetelność,
- komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów