- Ogłoszenie nr: 165523
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 grudnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjnej
- w Komisariacie Policji w Strykowie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz
Miejsce wykonywania pracy:
- Stryków
- Komisariat Policji w Strykowie
ul. Grunwaldzka 5
95-010 Stryków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługa interesantów przychodzących do Komisariatu Policji w Strykowie
- Zastępstwo podczas nieobecności sekretarki w sekretariacie Komendanta Komisariatu
- Prowadzenie dziennika korenspondencji, dziennika podawczego, elektronicznego rejestru śledztw i dochodzeń, elektronicznego rejestru odmów wszczęcia, rejestru poczty specjalnej, rejestru mandatów karnych, rejestru teczek dokumentó jawnych, dzienników i książek ewidencyjnych, rejestru doręczonych przesyłek, nadawczej książki pocztowej, grafików i kontroli wykorzystanych urlopów
- Prowadzenie ewidencji dokumentacji niejawnej
- Wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem, przygotowywaniem oraz wysyłaniem korespondencji
- Archiwizowanie prowadzonej dokumentacji i przekazywanie jej do archiwum KPP w Zgierzu
- Wydawanie funkcjonariuszom Policji przydzielonych spraw celem dalszej ich realizacji
- Współpraca z funkcjonariuszami i pracownikami KP w Strykowie w zakresie powierzonych obowiązków w celu sprawnej realizacji zadań.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca dwuzmianowa, w pomieszczeniu zamkniętym, praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin, praca przy sztucznym oświetleniu
niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, obsługa urządzeń biurowych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera
- umiejętność interpretacji przepisów i rozwiązywania problemów
- umiejętności interpersonalne
- doświadczenie w pracy kancelaryjno-biurowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów