- Ogłoszenie nr: 163495
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 października 2014 r.
Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw identyfikacji i rejestracji podatkowej
- w Referacie ds. obsługi bieżącej oraz identyfikacji i rejestracji podatkowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze
ul. Dr. Pieniężnego 24
65-054 Zielona Góra
Miejsce wykonywania pracy:
- Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji podatników oraz płatników, wprowadzanie i aktualizacja danych objętych zgłoszeniem identyfikacyjnym,
- przygotowywanie potwierdzeń: nadania numeru identyfikacji podatkowej (NIP), zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT, zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT UE,
- kontrola formalna zgłoszeń identyfikacji i aktualizacji: właściwości organu podatkowego, czytelności zapisów, kompletności i prawidłowości wypełnienia formularza,
- obsługa aktywności VIES, wydawanie zaświadczenia o statusie podatnika,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie spraw dot. podatków pośrednich, podatku dochodowego od osób fizycznych i osób prawnych, komórką informatyczną, i innymi stosownie do potrzeb,
- gromadzenie, zabezpieczanie i przechowywanie danych identyfikacyjnych w archiwum NIP,
- przekazywanie informacji (INF-1) do Urzędów Skarbowych, którego naczelnik był dotychczas właściwy w sprawach ewidencji dla danego podmiotu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu,
kontakt z klientem zewnętrznym,
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Biurowiec przy ul. Dr Pieniężnego 24 jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi, umożliwiająca poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich. Budynek wyposażony jest w windę. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych. Pomieszczenia higieniczno – sanitarne, znajdujące się na poszczególnych kondygnacjach zajmowanych przez Urząd, nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- przeszkolenie z zakresu przepisów o NIP, podatku od towarów i usług, ordynacji podatkowej
- przeszkolenie z obsługi Systemu POLTAX,
- dokładność i systematyczność,
- komunikatywność, kultura osobista, umiejętność współpracy w zespole,
- 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów