- Ogłoszenie nr: 167558
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 marca 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Lubuski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Sekcji do Spraw Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Weryfikacja złożonych przez inne komórki organizacyjne KWP wniosków o przeprowadzenie procedury przetargowej.
- Opracowywanie i przedstawianie do akceptacji wniosków o wszczęcie procedury przetargowej i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
- Monitorowanie przebiegu i wspomaganie realizacji zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
- Współuczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych w szczególności poprzez: koordynację prac Komisji, sporządzanie dokumentacji przetargowej,udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień dot. treści ogłoszenia i SIWZ, udzielanie odpowiedzi na złożone w trakcie postępowania informacje o naruszeniu prawa.
- Zamieszczanie treści wszystkich ogłoszeń o wszczętych postępowaniach przetargowych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym UE oraz w miejscu publicznie dostępnym.
- Kontrolowanie zawieranych umów w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych w ramach prowadzonych postępowań przetargowych.
- Monitorowanie realizacji zawartych umów, w wyniku przeprowadzonych postępowań przetargowych.
- Prowadzenie rejestrów przetargów i zawartych umów oraz ewidencji pism wpływających i wychodzących z Sekcji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa w godzinach 7:30-15:30,
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na czwartym piętrze w budynku czterokondygnacyjnym,
- konieczność przemieszczania się po obiekcie,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące realizacji zadań (komputer, drukarka, telefon).
Inne
brak
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie : wyższe ekonomiczne lub administracyjne lub prawnicze, studia podyplomowe z zakresu Prawa zamówień publicznych,
- przeszkolenie: z zakresu Prawa zamówień publicznych,
- dokładność,
- systematyczność,
- zdyscyplinowanie,
- rzetelność,
- znajomość obsługi komputera.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów