- Ogłoszenie nr: 165462
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 grudnia 2014 r.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Centrum Powiadamiania Ratunkowego
ul. Grudziądzka 9-15
85-130 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji czasu pracy w elektronicznym systemie „Rejestracji Czasu Pracy” w celu rozliczania czasu pracy pracowników CPR oraz Oddziału CPR
- współpraca z sekretariatem Wydziału w zakresie spraw kadrowo-organizacyjnych odnoszących się do pracowników CPR i Oddziału CPR, w celu prawidłowej realizacji tych zadań na szczeblu Wydziału
- opracowywanie grafików (harmonogramów pracy) dla operatorów numerów alarmowych w celu zapewnienia ciągłości działania centrum powiadamiania ratunkowego
- prowadzenie książki inwentarzowej sprzętu oraz przeprowadzanie inwentaryzacji dla CPR w celu ewidencji środków trwałych
- przygotowywanie statystyki pracy w celu prawidłowej organizacji i rozliczania pracy CPR
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Grudziądzkiej 9-15, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarki/sekretarza lub asystentki/asystenta
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o systemie powiadamiania ratunkowego, o ochronie informacji niejawnych
- znajomość rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
- rzetelność i terminowość, odporność na stres
- przeszkolenie dla operatorów numerów alarmowych
- myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie, efektywna komunikacja, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów