Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Inspektor w Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją

Inspektor w Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Warszawa
praca stacjonarna
2995 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 177421
  • Data ukazania się ogłoszenia: 04 lutego 2016 r.

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII

  • Komendant
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych
  • w Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Rejonowa Policji
    Warszawa VII
    ul. Grenadierów 73/75
    04-007 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Grochowska 169
    04-111 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji związanej z dowodami rzeczowymi, w szczególności: wykazów i ksiąg dowodów rzeczowych, ewidencji przyjęcia, wydania lub przekazania dowodów rzeczowych;
  • przyjmowanie dowodów rzeczowych do magazynu, zgodnie z wykazem dowodów rzeczowych;
  • prawidłowe przechowywanie dowodów rzeczowych, tj. w wydzielonych pomieszczeniach, przystosowanych do tego celu;
  • realizowanie prawomocnych postanowień w przedmiocie dowodów rzeczowych zabezpieczonych do prowadzonych postępowań przygotowawczych;
  • przeprowadzanie raz w roku wspólnie z powołaną komisja inwentaryzacji dowodów rzeczowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa;
    - praca o charakterze dynamicznym: w biurze i w terenie;
    - sztuczne i naturalne oświetlenie;
    - wysiłek fizyczny - przenoszenie dowodów rzeczowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy oświetleniu mieszanym;
    - praca w pomieszczeniach na poziomie piwnic;
    - użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, faks, drukarka, niszczarka;
    - budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów w budynku;
    - pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjncy.
    Inne
    mnożnik kwoty bazowej: 1,172

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • poświadczenie bezpieczeństwa lub możliwość jego uzyskania;
    • obsługa komputera, urządzeń biurowych;
    • umiejętności interpersonalne i współpracy;
    • umiejętność planowania i organizacji pracy;
    • umiejętność rozwiązywania problemów;
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej.
wymagania dodatkowe
  • 6 miesięcy doświadczenia w administracji;
  • znajomość obowiązujących przepisów, w szczególności Zarządzenia nr 25 KGP z dnia 23 lipca 2015 r.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty