- Ogłoszenie nr: 163964
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 października 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
- Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw budżetu i analiz
- w Wydziale Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie rocznego planu finansowego KWP we Wrocławiu oraz wprowadzanie w nim zmian
- opracowywanie rocznego harmonogramu wydatków budżetowych oraz sporządzanie miesięcznego zapotrzebowania na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR
- opracowywanie analiz zaangażowania wydatków budżetowych oraz analiz dotyczących poziomu dodatków służbowych i średnich płac
- na podstawie przeprowadzonych analiz list płac, wykorzystania środków z akredytywy sporządzanie not księgowych, sporządzanie odpisu i korekt na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- sprawdzanie wniosków dotyczących rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych
- analizowanie wniosków personalnych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażeniach
- uczestniczenie w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy
- dokonywanie rozliczeń kosztów utrzymania przez KWP we Wrocławiu komórek Zakładu Emerytalno-Rentowego, przygotowywanie dokumentów finansowych do przekazania do archiwum
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w finansach
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
- szczegółowa znajomość klasyfikacji budżetowej
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność selekcji informacji
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
- umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel, Outlook Express
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych
- umiejętność obsługi programu TREZOR
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów