- Ogłoszenie nr: 163022
- Data ukazania się ogłoszenia: 12 września 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
- Łódzki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjnej Wydziału
- w Wydziale Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Lutomierska 108/112
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, rejestrowanie korespondencji pracowników i funkcjonariuszy wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- prowadzenie rejestrów dokumentacji jawnej, zbiorów ewidencyjnych i pomocy kancelaryjnych określonych w przepisach resortowych oraz wynikających z praktyki pracy kancelarii, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- przekazywanie korespondencji jawnej do innych komórek organizacyjnych KWP w Łodzi, na podstawie książki doręczeń przesyłek miejscowych,
- sporządzanie spisów akt dokumentacji wydziału przekazywanej do archiwum KWP w Łodzi oraz protokołów brakowania dokumentacji kat. BC w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w urzędzie,
- odbieranie korespondencji adresowanej do Naczelnika Wydziału oraz wysyłanie dokumentów sporządzanych przez pracowników i funkcjonariuszy Wydziału za pośrednictwem poczty specjalnej KWP w Łodzi w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych
obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w siedzibie urzędu, oświetlenie naturalne, oświetlenie sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na piętrze 2
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi komputera,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność
- doświadczenie: 1 rok w pracy kancelaryjno - biurowej,
- znajomość przepisów dotyczących organizacji urzędu i obiegu korespondencji w urzędzie,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów