- Ogłoszenie nr: 163710
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 października 2014 r.
Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Wydziale konsultantów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 5
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Będzin
- Biuro Krajowej Informacji Podatkowej
ul. I Armii Wojska Polskiego 1
42-500 Będzin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udzielanie informacji telefonicznych oraz e-mailowych w zakresie obowiązującego systemu podatkowego, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego od osób fizycznych,
- przygotowywanie informacji podatkowych,
- czuwanie nad aktualnością przygotowywanych informacji podatkowych,
- raportowanie w zakresie tematyki przeprowadzonych rozmów telefonicznych,
- stałe doskonalenie w zakresie wiedzy merytorycznej oraz umiejętności komunikowania się.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- bariery architektoniczne: węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, winda
umożliwiająca swobodne poruszanie,
- budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz
niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
-
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne, administracyjne,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego materialnego oraz ordynacji podatkowej,
- komunikatywność, asertywność i umiejętność przekonywania,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość obsługi komputera.
- wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne lub wyższe oraz studia podyplomowe w zakresie prawa, ekonomii, finansów lub administracji,
- umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi,
- rzetelność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów