- Ogłoszenie nr: 161937
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 lipca 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
- Małopolski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw rozliczeń finansowych
- w Wydziale Transportu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie pod względem finansowym i merytorycznym faktur VAT i rachunków, za zakup części zamiennych, materiałów i akcesoriów oraz za wykonane naprawy i przeglądy sprzętu transportowego i warsztatowego,
- kontrolowanie realizowanych umów i naliczanie kar umownych wynikających z nieterminowych dostaw części zamiennych, akcesoriów, ogumienia i akumulatorów, a także opracowywanie i sporządzanie związanej z tym dokumentacji,
- prowadzenie rejestru wydatków i wpływów Wydziału Transportu w formie elektronicznej i dokumentacyjnej,
- ewidencjonowanie wydatków w systemie finansowym FK,
- sporządzanie i przekazywanie do rejestracji w Wydziale Finansów faktur VAT oraz not księgowych za naprawy wykonane przez Stację Obsługi Wydziału Transportu oraz faktur za przekazywane do utylizacji odpady,
- wycena dowodów przyjęcia materiałów do magazynu części zamiennych i akcesoriów zgodnie z fakturami,
- przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach części zamiennych Wydziału Transportu zgodnie z harmonogramem Głównej Komisji Inwentaryzacyjnej KWP w Krakowie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, w oświetleniu naturalnym i sztucznym, oraz dynamicznym związane głównie z poruszaniem się po terenie KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 (obiekty biurowe oraz okresowo podczas inwentaryzacji-magazyny, warsztaty naprawcze) , także poza terenem KWP. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych. Przyjmowanie interesantów. Czas pracy: zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym przy ul. Mogilskiej 109 w wielokondygnacyjnym budynku nr A na III piętrze, niedostosowanym dla osób niepełnosprawnych (bariery architektoniczne: schody przy wejściu do budynku, brak podjazdów oraz przystosowanych wind i toalet, wąskie ciągi komunikacyjne). Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe, telefon. Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z realizacją zadań z obszaru finansów lub księgowości,
- niezbędna wiedza z zakresu przepisów regulujących sprawy finansów publicznych oraz zamówień publicznych
- bardzo dobra umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi,
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność,
- umiejętność ustalania priorytetów, zaangażowanie w osobisty rozwój zawodowy.
- wykształcenie wyższe,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej,
- znajomość i umiejętność interpretacji przepisów dotyczących księgowości i finansów.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów