Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Stare Babice Specjalista ds. Administracyjnych Stare Babice
Inspektor w Zepole Administracyjno - Gospodarczym

Inspektor w Zepole Administracyjno - Gospodarczym

Komenda Powiatowa Policji w Starych Babicach
Stare Babice
praca stacjonarna
3125 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173619
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 września 2015 r.

Komenda Powiatowa Policji w Starych Babicach

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Zepole Administracyjno - Gospodarczym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego z/s w Starych Babicach ul. Warszawska 276, 05-082 Stare Babice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Stare Babice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie okresowych inwentaryzacji majątku komendy,
  • prowadzenie postępowań szkodowych,
  • koordynowanie przestrzegania dyscypliny transportowej,
  • planowanie i realizowanie zaopatrzenia w materiały i sprzęt kwaterunkowy, techniki policyjnej, techniki biurowej oraz środki czystości,
  • planowanie i koordynowanie likwidacji sprzętu stanowiącego majątek komendy,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi do spraw transportu i zaopatrzenia KSP,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi do spraw nieruchomości KSP,
  • nadzór i koordynowanie pracy pracowników zespołu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca w siedzibie urzędu
    - praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
    - większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość Ustawy o Policji,
    • znajomość Ustawy z dnia 27.08.2009 o Finansach Publicznych (Dz.U.z 2009 r. Nr. 157, poz. 1240),
    • znajomość przepisów Decyzji Nr 34 Komendanta Głównego Policjiz dnia 02.02.2001 r. w sprawie organizacji obsług technicznych i napraw sprzętu transportowego w Policji,
    • znajomość przepisów Zarządzenia Nr 7 Komendanta Głównego Policji z dnia 26.05.2000r. w sprawie szczegółowych zasad przyznawania i użytkowania sprzętu transportowego w Policji,
    • znajomość Ustawy z dnia 07.05.1999 r., o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusz Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, BOR, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Wieziennej, ABW, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby wywiadu Wojskowego i CBA,
    • umiejętności redagowania pism,
    • posiadanie prawa jazdy kat. B
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku zwiazanym z gospodarką transportową,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniajacego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE,

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty