- Ogłoszenie nr: 172534
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Skarżysku-Kamiennej
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw Zaopatrzenia
- w Zespole Ewidencji Rozliczeń i Zaopatrzenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
Ul. Krasińskiego 11
26-110 Skarżysko - Kamienna
Miejsce wykonywania pracy:
- SKarżysko-Kamienna
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Administrowanie i utrzymywanie obiektów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Skarżysku-Kamiennej w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki
- Planowanie gospodarki techniki policyjnej, uzbrojenia, kwaterunkowej, mundurowej, żywnościowej, maszyn biurowych, gospodarczej, sportowej, warsztatowej oraz przeciwpożarowej w celu zapewnienia i zabezpieczenia potrzeb jednostki oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie
- Nadzór nad pracą pracowników pomocniczych i obsługi w celu wykonywania określonych zadań dla potrzeb jednostki
- Prowadzenie postępowań szkodowych w celu dochodzenia należności od sprawcy szkody
- Nadzór nad służbowym sprzętem transportowym w zakresie rozliczania paliwa i planowania obsług technicznej w celu zapewnienia pełnej gotowości i sprawności technicznej pojazdów
- Przesyłanie do legalizacji i naprawy sprzętu techniki policyjnej i maszyn biurowych w celu zapewnienia odpowiednich warunków pracy funkcjonariuszy
- Planowanie i organizowanie niezbędnych remontów i modernizacji poprzez realizację wytycznych wynikających z decyzji Inspektora Sanitarnego w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu
naturalne i sztuczne oświetlenie
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dotyczących gospodarki materiałowo-technicznej
- odpowiedzialność
- komunikatywność
- posiadanie doświadczenia w pracy na takim stanowisku lub stanowisku o zbliżonym zakresie
- wykształcenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów