- Ogłoszenie nr: 168401
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 marca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw kadrowych i szkoleniowych
- w Zespole Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIERUNIU
43–155 BIERUŃ
ul. Turystyczna 1a
Miejsce wykonywania pracy:
- Bieruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, w celu przechowywania dokumentacji personalnej
- sprawdzanie pod względem formalno – merytorycznym propozycji wykorzystania urlopów wypoczynkowych przez policjantów i pracowników, w celu prawidłowego wykorzystania urlopów
- informowanie kandydatów do służby w Policji o zasadach naboru, jak również odbieranie aplikacji od w/w i sprawdzanie ich pod względem formalnym, a następnie przesyłanie całości dokumentacji do Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Katowicach
- prowadzenie biblioteki zawodowej Komendy Powiatowej Policji w Bieruniu w celu dostarczenia aktualnej literatury policjantom i pracownikom
- przygotowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzaniem konkursów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej, jak również z zatrudnianiem w korpusie służby cywilnej i na stanowiskach „pozanormatywnych” oraz zmianą umów o pracę i rozwiązaniem stosunku pracy
- prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem materiałów dotyczących wyszkolenia strzeleckiego, w-f oraz taktyki i technik interwencji, jak również posługiwania się pałką typu Tonfa
- upowszechnianie wśród policjantów i pracowników wiedzy na temat szkoleń i kursów doskonalenia zawodowego organizowanych przez KWP w Katowicach oraz szkoły policji, a następnie informowanie zwierzchnich komórek szkoleniowych o osobach wytypowanych do udziału w w/w przedsięwzięciach szkoleniowych
- prowadzenie ewidencji dokumentów służbowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się
na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno – biurowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów regulujących służbę w Policji
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
- wykształcenie wyższe administracyjne
- 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach kadrowych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „Poufne”
- planowanie i organizowanie pracy własnej
- umiejętność komunikowania się i współpracy
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów