- Ogłoszenie nr: 163811
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 października 2014 r.
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw zarządzania nieruchomościami
- w Biurze Inwestycji, Zamówień Publicznych i Logistyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem pomieszczeń w budynkach będących w trwałym zarządzie ŚUW w celu efektywnego wykorzystania powierzchni oraz zabezpieczenia potrzeb lokalowych pracowników Urzędu.
- Realizacja zadań związanych z zabezpieczeniem pomieszczeń biurowych oraz użytkowych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania ŚUW w celu zapewnienia odpowiednich warunków pracy dla pracowników Urzędu.
- Rozliczanie opłat z tytułu umów najmu i użyczenia pomieszczeń w budynkach ŚUW w Katowicach, Tychach i Rybniku w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego rozliczania najemców i użytkowników.
- Gromadzenie danych o nieruchomościach w celu zapewnienia Kierownictwu Urzędu wiarygodnych i rzetelnych danych niezbędnych do podejmowania decyzji w zakresie zarządzania nieruchomościami.
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym oraz opisywanie faktur z tytułu najmu/użyczenia pomieszczeń wynajmowanych/użyczanych na potrzeby Urzędu w celu potwierdzenia ich zgodności ze stanem rzeczywistym oraz umową.
- Regulowanie stanów prawnych nieruchomości w celu zapewnienia zgodności ewidencji i rejestrów ze stanem rzeczywistym.
- Przygotowywanie projektów pism do Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w celu uzyskania pozwolenia na podejmowanie prac/działań przy nieruchomości położonej przy ul. Jagiellońskiej 25 ŚUW wpisanej do rejestru zabytków.
- Przygotowywanie projektów pism, sprawozdań do Ministerstwa Skarbu Państwa (MSP) wynikających z obowiązków trwałego zarządcy celem uzyskania zgody na podejmowanie działań w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz celem poinformowania MSP o podjętych działaniach w tym zakresie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa. Występuje również konieczność pracy w terenie związana z realizacją zadań w budynkach będących w trwałym zarządzie Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego . Zagrożenie korupcją.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu na półpiętrze (pomiędzy parterem a I piętrem) Urzędu w Katowicach. W budynku, w części prowadzącej do pomieszczenia występują bariery architektoniczne. Budynek wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa innych urządzeń biurowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych lub roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją zadań dot. zarządzania lub/i administrowania nieruchomościami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku dochodowym od osób prawnych, o finansach publicznych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi w tym zakresie;
- znajomość Kodeksu Cywilnego;
- znajomość rozporządzeń: MF ws. warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, MF ws. wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług,
- znajomość rozporządzeń: MK ws. prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, RM ws. zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach,
- znajomość rozporządzenia MPiPS ws. ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy;
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej;
- znajomość zarządzenia PRM ws. wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej;
- znajomość Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
- rzetelność;
- terminowość;
- nastawienie na rozwój;
- zorientowanie na osiąganie celów;
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych;
- umiejętności analityczne;
- umiejętność negocjowania;
- kreatywność, pozytywne podejście do klienta.
- studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami,
- roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych związanych z realizacją zadań dot. zarządzania lub/i administrowania nieruchomościami Skarbu Państwa,
- znajomość ustaw: o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość komunikatu Ministra Finansów w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych,
- samodzielność,
- inicjatywa
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów