- Ogłoszenie nr: 164662
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 listopada 2014 r.
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw nadzoru nad działalnością w zakresie geodezji i kartografii
- w Oddziale Geodezji i Kartografii Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów prawa w zakresie prowadzenia, modernizacji i zakładania ewidencji gruntów i budynków oraz rozpatrywanie odwołań i skarg od rozstrzygnięć organów I instancji z zakresu ewidencji gruntów oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
- Kontrolowanie działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie, powiatach i gminach;
- Kontrolowanie posiadania uprawnień zawodowych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii;
- Kontrolowanie wykonania opracowań geodezyjnych i kartograficznych przez geodetów uprawnionych w zakresie posiadanych uprawnień;
- Przygotowywanie projektu wniosku do Głównego Geodety Kraju w zakresie postępowań dyscyplinarnych wobec geodetów uprawnionych nie stosujących reguł zapisanych w art. 42 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne;
- Kontrolowanie tworzenia, prowadzenia i udostępniania baz obejmujących zbiory danych przestrzennych przez starostów powiatowych;
- Opracowywanie sprawozdań dla organów nadzoru dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie,
• stres związany z przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach,
• brak przepisów wykonawczych (niemożliwość stosowania jednolitych procedur),
• prowadzenie postępowań dyscyplinarnych wobec geodetów uprawnionych.
• stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu,
• pokój biurowy mieści się na 4 piętrze wielokondygnacyjnego budynku, wyposażonego w windę,
• wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych,
• na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
• praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
• podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii,
- znajomość procedur administracyjnych,
- znajomość przepisów prawa materialnego, w tym: prawa geodezyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych do nich,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność przekonywania,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
- samodzielność,
- komunikatywność.
- uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii – zakres 1 i 2,
- znajomość pakietu MS Office i zagadnień informatycznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów