- Ogłoszenie nr: 164232
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 listopada 2014 r.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- w Wydziale Kontroli
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Wydział Kontroli
Al. Jerozolimskie 28,
00-024 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie czynności kontrolnych,
- w przypadku wyznaczenia na przewodniczącego zespołu kontrolnego - koordynowanie pracy zespołu (od 2 do 4 pracowników),
- przygotowanie dokumentacji pokontrolnej,
- prowadzenie monitoringu wykonania zaleceń i wniosków pokontrolnych,
- przygotowanie propozycji do planu kontroli zewnętrznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu/ wydziału,
- praca poza siedzibą urzędu (kontrole), częste wyjazdy służbowe,
- podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
- praca wymagająca dyspozycyjności.
- praca na trzecim piętrze,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- brak zainstalowanej windy, budynek nie
posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o kontroli w administracji rządowej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość zarządzenia w sprawach wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office),
- komunikatywność.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
- posiadanie przeszkolenia z zakresu procedur kontrolnych,
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym lub bezpośrednio prowadzącym czynności kontrolne.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów