Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Inspektor wojewódzki w Wydziale Polityki Społecznej

Inspektor wojewódzki w Wydziale Polityki Społecznej

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3211 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 170906
  • Data ukazania się ogłoszenia: 02 lipca 2015 r.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw kontroli
  • w Wydziale Polityki Społecznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    Wydział Polityki Społecznej
    ul. Czerniakowska 44
    00-717 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kontroli w placówkach zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
  • przygotowywanie, w trybie kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, wniosków do sądu
  • rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
  • analizowanie zagadnień dotyczących funkcjonowania placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
  • powadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
  • sporządzanie opracowań, zestawień, sprawozdań dotyczących funkcjonowania placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
  • pozyskiwanie i upowszechnianie informacji, wyjaśnień i interpretacji prawnych dotyczących funkcjonowania placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa
    - praca w siedzibie urzędu/wydziału
    - wyjazdy służbowe
    - stres związany z telefoniczną i bezpośrednią obsługą klienta
    - podejmowanie decyzji w zakresie prowadzonych spraw w warunkach stresu
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca na drugim piętrze
    - narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
    - bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych
    - pomieszczenie higieniczno–sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
    - brak oznaczeń dla osób niewidomych
    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej
    • znajomość ustaw: o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks postępowania karnego, Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej
    • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
    • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
    • umiejętność argumentacji, komunikatywność
    • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty