- Ogłoszenie nr: 170906
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 lipca 2015 r.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw kontroli
- w Wydziale Polityki Społecznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Wydział Polityki Społecznej
ul. Czerniakowska 44
00-717 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie kontroli w placówkach zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
- przygotowywanie, w trybie kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, wniosków do sądu
- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
- analizowanie zagadnień dotyczących funkcjonowania placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
- powadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
- sporządzanie opracowań, zestawień, sprawozdań dotyczących funkcjonowania placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
- pozyskiwanie i upowszechnianie informacji, wyjaśnień i interpretacji prawnych dotyczących funkcjonowania placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa
- praca w siedzibie urzędu/wydziału
- wyjazdy służbowe
- stres związany z telefoniczną i bezpośrednią obsługą klienta
- podejmowanie decyzji w zakresie prowadzonych spraw w warunkach stresu
- praca na drugim piętrze
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych
- pomieszczenie higieniczno–sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
- brak oznaczeń dla osób niewidomych
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej
- znajomość ustaw: o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks postępowania karnego, Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- umiejętność argumentacji, komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów