- Ogłoszenie nr: 181203
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw kontroli zewnętrznej i nadzoru
- w Wydziale Prawnym, Nadzoru i Kontroli
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestnictwo w kontrolach tłumaczy przysięgłych z terenu województwa świętokrzyskiego oraz sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych i wystąpień pokontrolnych,
- wykonywanie kontroli zewnętrznej jednostek samorządu terytorialnego i zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich oraz sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych i wystąpień pokontrolnych,
- podejmowanie czynności związanych z wyjaśnianiem i załatwianiem skarg, wniosków, petycji (protestów) dotyczących działalności organów jednostek samorządu terytorialnego i kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich,
- analizowanie oświadczeń majątkowych samorządowców; prowadzenie korespondencji w tym zakresie, odpowiedzialność za przechowywanie oświadczeń majątkowych,
- uczestnictwo w opracowywaniu informacji, ocen i analiz związanych z działalnością nadzorczo-kontrolną Wojewody w stosunku do jednostek samorządu terytorialnego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
obsługa klientów zewnętrznych, kontakty z pracownikami jednostek samorządu terytorialnego i wojewódzkiej administracji zespolonej w ramach wykonywanej działalności kontrolno-nadzorczej; zagrożenie korupcją; częste wyjazdy służbowe.
- praca w siedzibie Urzędu, III piętro, praca przy komputerze.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa, o regionalnej izbie obrachunkowej, o samorządowych kolegiach odwoławczych, o tłumaczach przysięgłych, o kontroli w administracji rządowej,
- znajomość: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- umiejętność pisania pism.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów